کشف اموال مسروقه در خانه زن معتاد

دزدها، گاوصندوق 200 کیلویی را دزدیدند

دو مرد که شبانه از خانه‌ای در ولنجک تهران، اموال قیمتی و گاوصندوق 200 کیلویی دزدیده بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند و همدست آنها که زنی معتاد است، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۳
دزدها، گاوصندوق 200 کیلویی را دزدیدند

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، از سرقت اموال خانه‌اش در ولنجک خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او و خانواده‌اش پس از بازگشت از مهمانی، متوجه به‌هم‌ریختگی خانه و سرقت گاوصندوق حاوی طلا، جواهرات، اسناد و مدارک و نیز بخشی از اثاثیه و تخته فرش‌ های نفیس سرقت شده‌اند.

در پی این شکایت و تشکیل پرونده، به دستور بازپرس شاهنگیان، ماموران به خانه شاکی اعزام و متوجه شدند سارقان حرفه‌ای ماهرانه وارد خانه شده و گاوصندوق 200 کیلویی را نیز دزدیده‌اند.

کشف اموال مسروقه در خانه زن معتاد

در حالی که تحقیقات برای دستگیری سارقان ادامه داشت، ماموران چند روز پیش اطلاع یافتند توسط یکی از مراکز پلیس تهران، زنی دستگیر و اموال مسروقه بسیاری از خانه او کشف شده است.

با بررسی اموال مسروقه کشف شده، معلوم شد بخشی از مدارک و اسناد مسروقه و یک تخته فرش نفیس که از خانه شاکی به سرقت رفته در میان اموال کشف شده از خانه متهم است.

به این ترتیب این زن به پلیس آگاهی منتقل و مدعی شد از ماجرای سرقت خانه شاکی بی‌اطلاع است، اما در ادامه به نگهداری از اموال مسروقه در خانه‌اش اعتراف کرد.

متهم روز گذشته به شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران منتقل شد.

2 دزد حرفه‌ای، آشنای متهم بودند

متهم زن گفت: مواد مخدر مصرف می‌کنم و برای تامین هزینه زندگی‌ام، با یک دزد حرفه‌ای منزل آشنا شدم. این فرد همراه متهم سابقه‌دار دیگری از منازل مردم سرقت و اثاثیه سرقتی را در ازای پرداخت مبلغی، به خانه اجاره‌ای من منتقل می‌کردند و پس از چند روز آنها را می‌فروختند.

متهم افزود: اموال خانه شاکی را نیز همان مرد به خانه‌ام آورد و گفت شبانه همراه دوستش به‌خانه‌ای دستبرد زده و اموال قیمتی و گاوصندوق آنها را سرقت کرده است. او گاوصندوق را همراه همدستش تخریب کرده و محتویات آن را که شامل سند ملک، مدارک هویتی، پول، طلا و جواهرات بود، برداشته و طلا و جواهرات را هم به مردی فروخته و پول آن را با همدستش تقسیم کرده و قرار بود چند روز دیگر بقیه اموال را از خانه‌ام ببرد که دستگیر شدم.

وی یادآور شد: مرد سارق و همدستش از خانه‌های دیگری نیز سرقت و اموال قیمتی آنها را در مکان‌های دیگری پنهان کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. دو مرد سارق نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پیراسته فر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
ازنبوغ وقدرت بدنی این دزدها بایداستفاده بهینه شود،مثلاً آنهارا به ورزشها وزنه برداری هدایت كرد.
ansari
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
۰
۰
سلام

تا حالا دو بار دزد به من زده. یكبار كه اومدن مغازه و در حالی كه از اون گاوصندوق ژاپنیا داشتم كه هم رمز اثر انگشتی و هم رمز چرخون داشت درشو باز كردن و هرچی تو گاوصندوق بود بردند. یك بار هم وقتی رفته بودم مهمونی رفته بودن تو خونه و گاوصندوق كوچكی كه داشتم و به دیوار پیچ شده بود بردند.

رو اینترنت تحقیق كردم یك شركتی پیدا كردم كه هم گاوصندوقای ضد سرقت و ضد برش میساخت هم یك قفلی روش میذاشت كه فقط با تلفن باز میشد و هیچ چیز كه دزدا بتونن بازش كنن یا خرابش كنن رو در گاوصندوق نداشت . تازه اگر میخواستن گاوصندوقو تخریب كنند یا حركتش بدن از داخل گاوصندوق برامون پیامك هم میده.

اسمشو میذارم اگر صلاح دونستید چاپ كنید مردم بدونن همچین چیزی هست .

اسم قفل مرد نگهبان هستش كه ساخت آمریكا است و گاوصندوقشونم خودشون تو تهران درست میكنن


نیازمندی ها