برنامه این هفته نود از ساعت 22:45 از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:37 بامداد سه شنبه پایان یافت.
کد خبر: ۶۱۵۲۰۰
مایلی کهن عذرخواهی کرد/محصولات چینی در ورزشگاه تبریز/حسینی بهترین بازیکن نیم فصل

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،ابتدای برنامه نود این هفته، صحنه هایی از مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) پخش شد.



سئوال پیامکی برنامه به بهترین بازیکن نیم فصل مربوط می شد.



علی خسروی کارشناس داوری این هفته نود بود.



گزارش کوتاهی از مرحوم مجید محمد رشیدی گزارشگر کرمانی پخش شد که به تازگی به ملکوت اعلی پیوسته است.





گزارشی از دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان و حاشیه های این بازی پخش شد.







گزارشی از دیدار تیم های سایپا و صبای قم و حاشیه های آن و سپس مصاحبه انتقادی محمد مایلی کهن سرمربی سابق صبای قم پخش شد.







آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 30 دقیقه از آغاز برنامه:



داوری دو دیدار پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم صبای قم روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد برکناری خود از سرمربی گری صبا گفت: این حقیقت فوتبال است. ما در چهار بازی در دقایق پایانی گل خوردیم، در چند بازی نیز از داوری ضربه خوردیم.

وی در مورد اعتراض خود در دیدار با سایپا افزود: اشتباه کردم و انسان اشتباه می کند. وی ادامه داد: برخی مربیان همیشه به داوری معترضند ولی برخوردی با آنها نمی شود.



وی در مورد برکناری خود گفت: امروز روز گذشته بود که با من تماس گرفتند و عنوان داشتند تصمیم بر این است که با من قطع همکاری شود. من نیز از همه اعضای باشگاه تشکر می کنم و از آنها بدی ندیده ام.

مایلی کهن در مورد شرایط صبای قم گفت: ما سال گذشته در لیگ 18 تیمی سیزدهم بودیم ولی امسال در 16 تیم در رده دوازدهم هستیم ، البته از این جایگاه صبا راضی نیستم ولی بهتر از گذشته است و می تواند بهتر باشد.

وی در مورد سید مهدی حسینی که دوپینگ کرده است گفت: این بازیکن به قدری ساده است که هنوز تلفن همراه ندارد، من در جریان تمرینات تیم فهمیدم که سید مهدی حسینی دوپینگ کرده است. وی ادامه داد: بطور قطع اگر این قضیه دوپینگ برای یک بازیکن استقلالی و پرسپولیسی پیش می آمد حتما به نحوی پوشیده می شد.

مایلی کهن در صحبت های خود از پرونده ای مربوط به دایی بر روی میز آقای نبی خبر داد که در نهایت پس از سئوال و جواب های فردوسی پور وی عنوان داشت که از نبی در این باره بپرسید.

گزارشی کامل از دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال و حواشی آن پخش شد.



حضور محصولات چینی(هوادار چینی) در ورزشگاه تبریز از نکات جالب این گزارش بود.



از مصاحبه های جالب این دیدار ، صحبت های علی کریمی و انتقاد وی نسبت به استعفای کش دار رویانیان بود.









گزارشی از حضور سپ بلاتر رییس فیفا در ایران و حاشیه های آن پخش شد.









مهدی محمد نبی میهمان این هفته برنامه نود بود.



وی در خصوص حضور سپ بلاتر و کنگره علم و فوتبال برگزار در آن مقطع زمانی گفت: در ابتدا از تمامی بزرگانی که به هر دلیلی از نحوه برنامه ریزی این همایش ناراحت بودند عذرخواهی می کنم.

وی افزود: تداخلی در برنامه ریزی این همایش بوجود آمده بود که مشکلاتی ایجاد کرد.







وی در مورد محتوای این کنگره گفت: این کنگره از نظر محتوایی پربار بود و در جلسه ای که هفته آینده برگزار می کنیم در خصوص این کنگره و نتایج بدست آمده در آن بحث خواهیم کرد.

نبی در مورد حضور کمرنگ خود در رسانه ها گفت: در فدراسیون فوتبال هر فردی در حوزه خود فعالیت کرده و صحبت می کند و دلیلی ندارد من در مورد هر مسئله ای اظهار نظر کند.

وی در مورد حضور آشنایان خود در مجموعه خاطرنشان کرد: این مسئله یک امر طبیعی است چرا که هر فردی با افرادی کار میکند که نسبت به آهنا شناخت دارد و فکر نمی کنم این قضیه مشکلی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما فقط 5 یا 6 درصد کادر فدراسیون را آورده ایم و ما بقی افراد پیش از این نیز در فدراسیون فوتبال حضور داشته اند و آیا یک مسئول 5 درصد هم در انتخاب همکاران خود حق ندارد.

نبی در مورد نظارت بر تیم ملی خاطرنشان کرد: باید همدلی خاصی بین سرپرست و سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد، من به کفاشیان پیشنهاد کردم با توجه به شرایطی که کی روش دارد رییس فدراسیون باید بر تیم ملی نظارت کند، در بخش فنی کی روش و در بخش ستادی من مسئول هستم و هر دو بخش زیر نظر کفاشیان است.

گزاشی از یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان پخش شد که در بستر بیماری بسر می برد.









مسائلی از سوی فردوسی پور عنوان شد که نبی در این رابطه توضیحاتی ارائه داد.







محمد رضا کسرایی مسئول امور بین الملل فدراسیون فوتبال روی خط تللفی امد و در مورد مسائل مطرح شده توضیحاتی ارائه داد.

گزارشی از جهانبخش بازیکن نایمخن هلند و شرایط وی در این کشور پخش شد.



بخشی از صحبت های امیر عابدینی در خصوص بودجه فدراسیون پخش شد که انتقاداتی در این خصوص داشت و امیدوار بود بتوانند شرایطی فراهم کنند تا بودجه فدراسیون به صورت شفاف در اختیار فوتبال دوستان قرار گیرد.

نبی در خصوص بحث بودجه فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

وی ادامه داد: ایراداتی به لحاظ شکلی و محتوا وارد است که باید بررسی سود و در اختیار اعضای مجمع قرار گیرد تا در مجمع بعدی برطرف شود.

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد نامه ای که در برنامه در خصوص آن بحث شد که به باشگاه ها ارسال شده است گفت: نامه ای به ما داده نشده است، سازمان لیگ در خصوص انعکاس این نامه ها کاره ای نیست و فدراسیون در این خصوص مسئول است.



سهیل مهدی برای تعیین بودجه جلسه ای با من داشتند و قرار شد در این خصوص امروز جلسه ای با هم داشته و مشکلات را برطرف کنیم.

سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی آمد و در مورد ابهاماتی که در بودجه فدراسیون و مغایرت در برخی اعداد و ارقام صحبت کرد.





عابدینی افزود: تناقضی بین گفته های من و گفته های سایر دوستان وجود دارد، ما هفته بعد نامه ای که دریافت کرده ایم به برنامه شما می دهیم تا معلوم شود ما نامه مد نظر فدراسیون را تحویل نگرفته ایم.

نبی عنوان داشت: شاید باشگاهی بازیکن در تیم ملی نداشته باشد و اگر چنین نباشد نامه ای به آنها داده نمی شود.

کسرایی خاطرنشان کرد: در سال 2010 این فرمها برای ما ارسال شد و با توجه به شرایط آن زمان فرم ها را پر نکردیم.

نبی در خصوص مجمع فدراسیون و نحوه انتخاب تاج گفت: جایی که آب است تیمم لازم نیست. وقتی همه اعضای مجمع تصمیم می گیرند انتخابات شفاهی صورت بگیرد دیگر مشکلی وجود ندارد.

فدراسیون فوتبال سازمانی است که با منابع انسانی بسیار زیادی کار می کند. ساماندهی فقط در بخش فوتبالیست ها و مربیان و باشگاه ها نیست. همین لیگی که دوستان مسئولیت آن را بر عهده دارند پیچیدگی زیادی دارد و این نیست که فوتبالدوستان یک بازی را از تلویزیون نگاه می کنند.

بیش از نیمی از مخاطبان برنامه نود جلال حسینی بازیکن پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل انتخاب کردند.

برنامه نود این هفته ساعت 2:37 بامدادسه شنبه به پایان رسید.

انتهای پیام/

گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها