اتفاق بد در تمرینات استقلال

اولادی نیامده راهی بیمارستان شد!

کد خبر: ۶۱۴۹۹۲
اولادی:‌ با استقلال دوباره ملی‌پوش می‌شوم

مهرداد اولادی پس از امضای قرارداد با استقلال در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیوستنش به جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت:‌ از اینکه به استقلال آمدم خوشحال هستم. قطعا هدفم از پیوستن به استقلال این است که با این تیم بتوانم به جام‌جهانی بروم

 به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهرداد اولادی پس از امضای قرارداد با استقلال در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص پیوستنش به جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت:‌ از اینکه  به استقلال آمدم خوشحال  هستم. قطعا هدفم از پیوستن به استقلال این است که با این تیم بتوانم  به جام‌جهانی بروم و روزهای خوبی را با پیراهن استقلال تجربه کنم.
 اولادی در ادامه گفت: چند سال در خدمت تیم‌ملی بودم و مطمئنم با استقلال می‌توانم باز هم ملی‌پوش شوم. به استقلال آمدم تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام بدهم. در نفت هم شرایط خوبی داشتم، اما صلاح بود که از این تیم جدا شوم. به مسئولان، کادرفنی و بازیکنان نفت خسته‌نباشید می‌گویم امیدوارم در ادامه کار بتوانند موفق عمل کنند.
 اولادی در ادامه از انگیزه‌های خود گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا در استقلال یکی از مردان آماده باشم. تمرینات سخت و فشرده‌ای را می‌گذرانم تا با کسب آمادگی مطلوب بتوانم برای استقلال به میدان بروم.
 وی در پایان اعلام کرد: به مدت یک فصل و نیم با استقلال قرارداد بستم و قرار است با پیراهن شماره 77 برای استقلال بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها