آموزش ضمن خدمت ۲۱۰ هزار معلم

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش با بیان این‌که ۲۱۰ هزار معلم تا پایان شهریور، 60درصد آموزش‌های ضمن خدمت را گذراندند، گفت: 40 درصد باقیمانده این آموزش‌ها نیز تا پایان آذر ماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۹۲۵

اسدالله اسدی‌گرمارودی در گفت‌وگو با فارس افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد که از ابتدای اردیبهشت امسال مدرسانی برای آموزش ضمن خدمت معلمان تربیت شوند. وی اظهار کرد: در تابستان امسال 5000 مدرس از سطح استان‌ها به صورت متمرکز آموزش‌های لازم را گذراندند تا به 210 هزار معلم این آموزش‌ها را انتقال دهند. اسدی‌گرمارودی ادامه داد: در سال‌های گذشته آموزش‌های ضمن خدمت برای پایه‌های اول، دوم و ششم ابتدایی انجام شده و ده گروه تخصصی نیز برای این پایه‌ها تشکیل شده است که تمهیدات و مقدمات آن نیز بخوبی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش، خواهران و برادران مدرس باید 60 درصد آموزش‌های لازم را تا پایان شهریور به معلمان بدهند و 40 درصد باقیمانده این آموزش‌ها نیز تا پایان آذر انجام می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش‌ با بیان این‌که منظور از 60 درصد آموزش‌ها تا پایان شهریور یعنی آموزش دروس تا بهمن ماه برای معلمان ارائه شده است، افزود: 40 درصد آموزش‌های باقیمانده نیز تا پایان آذر به معلمان داده می‌شود تا با تشکیل کارگروه‌، بین معلمان درخصوص روش‌های تدریس تعامل ایجاد شود.

اسدی‌‌گرمارودی درخصوص آموزش‌های ایمنی برای مسئولان مدارس و سرایداران بیان کرد: از سال 88 تا سال گذشته با توجه به الزامی بودن این آموزش‌ها در بدو انتصاب و استخدام، این آموزش‌ها ارائه شده است و براساس بخشنامه‌ای نیز اعلام شده است در صورتی که تاکنون تمام مسئولان مدارس با اولویت سرایداران، این آموزش‌ها را ندیده‌اند، قبل از سرد شدن هوا باید در این کلاس‌ها شرکت کرده و آموزش‌های لازم را بگذرانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها