در راه تقویت تیم در نیم فصل، چند بازیکن به جمع سرخ‌ها اضافه خواهند شد

دایی: هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی‌شود

تعطیلی دو هفته‌ای لیگ فرصت خوبی در اختیار دلالان قرار داد تا با طرح شایعه جدایی بازیکنان، بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل را از هم اکنون داغ کنند. یکی از این تیم‌ها که شایعه جدایی چند بازیکن آن سر زبان‌ها افتاده، پرسپولیس است.
کد خبر: ۶۰۶۲۹۴

علی دایی که این شایعه‌ها به گوش او هم رسیده است، در حاشیه تمرین دیروز شاگردانش، حرف آخر را به بازیکنان معترض و برخی شایعه‌سازان زد تا اجازه ندهد این حاشیه‌ها به بدنه تیمش نفوذ کند. سرمربی پرسپولیس با تائید این مطلب که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم تغییراتی خواهد داشت، گفت: قطعا برای تقویت تیم بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد، اما برخلاف شایعه‌های منتشر شده در نیم‌فصل هیچ بازیکنی را از دست نخواهیم داد تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

یکی از بازیکنانی که شایعه حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شود، ایمون زاید است. بازیکنی که با آن هت‌تریک به یادماندنی در شهرآورد تهران، به این زودی‌ها از یاد هواداران پرسپولیس نخواهد رفت. با این حال محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس در خصوص برخی اخبار درباره جذب این مهاجم ایرلندی گفت: فعلا در این باره خبری نیست و اگر موضوعی بود آن را به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

ساموئل بالاخره در تمرین استقلال

هـــــرچند تمرین صبح دیروز استقلال بدون حضور جی لوئید ساموئل برگزار شد، اما این هافبک ترینیدادی بعدازظهر دیروز پس از یک هفته غیبت در تمرینات حاضر شد.

در تمرین صبح که در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، علاوه بر ساموئل که غیبتش کادر فنی را نگران کرده است، علیرضا نیکبخت واحدی، محمد قاضی و احمد جمشیدیان به دلیل حضور در کلینیک استقلال غایب بودند.

سوژه تمرین دیروز آبی‌ها شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی بود که البته کاپیتان استقلال نسبت به آن واکنش خاصی نداشت. علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه هم در این خصوص گفت: نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا نشأت می‌گیرد، اما مجیدی از بزرگان استقلال است و تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در تیم ما بازی کند. وی تاکید کرد: قرار است طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای را با فرهاد مجیدی برگزار کنم تا ببینم منشا این اخبار چیست، ولی تا جایی که می‌دانم او با قدرت در استقلال به کارش ادامه خواهد داد.

وکیل فرهاد مجیدی هم از پیگیری حقوقی خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر خداحافظی این بازیکن از فوتبال خبر داد. دکتر علیرضا مشهدی‌زاده به ایسنا گفت: برخی از سایت‌ها خبری را به نقل از یک مقام مسئول در باشگاه استقلال مبنی بر خداحافظی فرهاد مجیدی منتشر کرده بودند که این خبر تکذیب می‌شود. موکل بنده از بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های لیگ برتر است، ولی متاسفانه برخی مطبوعات ورزشی صرفا برای فروش نشریه و افزایش کاربر خود اقدام به انتشار مطالب کذب می‌کنند.

تیم استقلال امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه در دیداری دوستانه به مصاف نفتون می‌رود.

ذوب‌آهن به دنبال افشین و کریمی

باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای به باشگاه سپاهان، خواستار جذب آرش افشین و یعقوب کریمی در پایان نیم‌فصل شد. سبزپوشان اصفهانی پس از گذراندن یک نیم فصل سخت و همراه با ناکامی اینک به دنبال تقویت خطوط حمله و هافبک خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر هستند. در روزهای گذشته شایعه معاوضه آرش افشین و آرش برهانی شنیده می‌شد که سرپرست سپاهان روز گذشته این شایعه را تکذیب کرد.

تکذیب تراکتوری‌ها

شایعه شده بود جواد کاظمیان، مهدی کریمیان و میثم بائو در فهرست مازاد تراکتورسازی قرار گرفتند و در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد. مدیرعامل تراکتورسازی با رد این موضوع به فارس اعلام کرد هیچ فهرست مازادی وجود ندارد و در نیم فصل مجید جلالی نظرش را در این ارتباط اعلام می‌کند. البته جدایی مارکو، بازیکن صربستانی تراکتورسازی که نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند، قطعی شده است.

اخراج موقت کبه

مهاجم بورکینافاسویی تیم فوتبال داماش گیلان از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفت. کبه از روز چهارشنبه به ایران بازگشته، طی چند روز گذشته در تمرینات تیم داماش شرکت نکرده است. این در حالی است که مسئولان باشگاه بارها با این بازیکن تماس گرفتند و خواستار حضورش در تمرینات شدند، اما این بازیکن ظاهرا دیگر قصد حضور در تمرینات داماش را ندارد. به همین دلیل افشین ناظمی، سرمربی داماش این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد تا مدیران باشگاه تصمیم بگیرند. پیش‌تر کبه خواستار حضور در تیم الزمالک مصر بود که مسئولان باشگاه داماش با جدایی او مخالفت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها