قائمی: بازیکنان اصلی استراحت کردند

برای قهرمانی تنها نیستیم

خولیو ولاسکو ترجیح داد به بازیکنان اصلی تیم ملی استراحت بدهد. خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم و این از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است.
کد خبر: ۶۰۲۰۴۶
برای قهرمانی تنها نیستیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، بازیکن پست دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور تماشاگران ایرانی در سالن مسابقه ها قهرمانی آسیا کار ما را برای رسیدن به مقام نخست آسان می کند.
فرهاد قائمی اظهار داشت: با توجه به شرایط مسابقه با کویت، خولیو ولاسکو ترجیح داد به بازیکنان اصلی تیم ملی استراحت بدهد. خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم و این از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است.
وی گفت: رقابت های مرحله دوم سخت تر از بازی های قبلی است. اگر برنامه های کادر فنی را که بر اساس آنالیز حریفان آینده ما ارائه می شود را در میدان عملی کنیم می توانیم این تیم ها را هم شکست بدهیم و خود را به مراحل نهایی برسانیم.
قائمی درباره شرایط جسمانی اش خاطرنشان کرد: پس از مصدومیتی که در لیگ جهانی از ناحیه کمر برایم پیش آمد، با انجام فیزیوتراپی و طی کردن مراحل درمانی به شرایط ایده آل رسیده ام و مشکلی ندارم.
بازیکن دریافت کننده تیم ملی ایران درباره شانس قهرمانی در این دوره از مسابقات گفت: خوبی ورزش این است که قابل پیش بینی نیست اما ما فقط به دنبال قهرمانی هستیم و به غیر از این هدف به چیز دیگری فکر نمی کنیم.
وی درباره حضور ایرانیان در سالن مسابقات گفت: همیشه در هر کشوری که مسابقه داشته ایم هموطنان ما را تنها نگذاشته اند و از اینکه در امارات هم از تیم ملی ایران حمایت می کنند از آنها تشکر می کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نشمیل
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
بابا فرهاد قائمی كارش خیلی عالیه كارش بیسته مطمئنا قهرمانید به یاد داشته باشید كه من و و هم نوعان من پشتتونن تا قهرمانی به امید موفقیت بیشتر برای اقای قائمی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها