یواشکی روزنامه ها

هدف پوتین از سفر به تهران

شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری فقط یک روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند سرتکان می دهید و می گویید « کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۵۹۷۵۷۳
هدف پوتین از سفر به تهران

دست‌هایی که وزیر کشور خاتمی خجالت می‌کشد رو کند !

کیهان در خبری اعلام کرد : وزیر کشور دولت اصلاحات که خود در انحلال شورای شهر تهران نقش داشت می‌گوید: همان دست‌هایی که انتخابات دور اول شوراها را به آنجا کشاند و اختلافات بین اعضا را دامن زدند، متأسفانه در حال حاضر نیز فعال شده‌اند. اکنون می‌بینیم که برخی از رسانه‌ها برای دامن زدن به اختلافات بین اعضای اصلاح‌طلب شورا از یک سو و بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از سوی دیگر فعال شده‌اند.موسوی لاری در مصاحبه با ایسنا گفت: اختلافات در شورای اول نیز از اینجا شروع شد و کم‌کم عده‌ای به آن دامن زدند به نحوی که آبرو و حیثیت شورا رفت و به انحلال کشیده شد. به نظر من همان دست‌هایی که آن اتفاق را در مورد شورای اول ایجاد کردند، اکنون فعال شدند و درصدد هستند که شورا را به چالش بکشند و آن را با مشکل روبرو کنند.

وی توضیح دقیق‌تری درباره هویت این افراد ارائه نکرد. شورای شهر اول تهران در واقع به درگیری میان دو گروه 7 و 8 نفره کارگزارانی و همبستگی- مشارکتی تبدیل شده بود و شدت اختلافات در میان این دو طیف عملاً به تعطیلی شورا و ممانعت طرفین از برگزاری جلسات منجر شد. حتی پا در میانی هیئت حل اختلاف و دیگران نیز موجب فروکش کردن درگیری‌ها نشد به نحوی که سرانجام وزارت کشور اقدام به شکایت از شورا کرد و هیئت مرکزی حل اختلاف نیز به ریاست محمدعلی ابطحی (رئیس دفتر خاتمی و معاون پارلمانی دولت اصلاحات) حکم به انحلال شورای شهر تهران در تاریخ 25 دی 1381 داد.

پیش از این، آن گزارش تحقیق و تفحص مجلس ششم که لحنی انتقادی داشت با تمسخر عطریانفر رئیس کارگزارانی شورا مواجه شده بود. عطریانفر مدعی شده بود گزارش هیئت تحقیق و تفحص خاصیتی ندارد و نمایندگان مجلس به هنگام شنیدن گزارش به آن خندیده‌اند. این موضع به قدری تحقیرآمیز بود که مهدی کروبی رئیس مجلس 28 آبان 1381 مجبور به موضع‌گیری شد و گفت: «در رابطه با شهرداری]شورای شهر[ یک کم لطفی‌هایی و یک بی‌مهری‌هایی به مجلس شده که من لازم می‌دانم تذکر بدهم.... عده‌ای از نمایندگان به من تذکر دادند و بعد صورتی از فرمایشات آقایان بعد از تحقیق و تفحص آوردند که واقعاً برای من جای تعجب است. واقعاً متأثرم از اینکه در مقابل تحقیق و تفحص این حرفها را زدند. این حق مجلس است که تحقیق و تفحص کند.

کروبی همچنین گفت: من از برادر بزرگوارمان آقای عطریانفر (رئیس شورای شهر تهران) انتظار ندارم چنین حرف‌هایی بزنند که «وقتی گزارش تحقیق و تفحص خوانده شد اکثر نمایندگان خندیدند.» من که اینجا بودم خبری ندارم. اما آقای عطریانفر یک چیزی به شما برادر عزیزمان بگویم آقایان نمایندگان را نمی‌دانم خندیدند یا نخندیدند اما به شما می‌گویم شما مجموعه‌تان نه به ما خندیدید و نه به مجلس خندیدید به 8 میلیون مردم تهران خندیدید. با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.

بی‌بی‌سی داغدار شد رجوی کدام گوری رفته؟!

کیهان در خبری اعلام نوشت : شبکه دولتی انگلیس منافقین پادگان اشرف را «دوزخیان روی زمین» که منفور همه واقع شده‌اند توصیف کرد.وبسایت بی‌بی‌سی فارسی در تحلیلی جانبدارانه به قلم یکی از عناصر فراری، از اینکه نه گروه‌های اپوزیسیون و نه دولت‌های غربی نسبت به تار و مار شدن بقایای سازمان تروریستی منافقین در پادگان اشرف موضع مؤثری اتخاذ نکرده‌اند، ابراز تأسف کرد.بی‌بی‌سی در ابتدای تحلیل خود خاطرنشان می‌کند: به نظر می‌رسد سپاه و حکومت ایران در بیست و پنجمین سالگرد عملیات مرصاد در پی آنند که با اظهار شادی از نابود ساختن مخالفان در پی مرعوب ساختن آنها و نمایش نفوذ حتی درخارج از مرزهای ایران هستند. آنها همچنین در پی‌آنند به غرب و آمریکا نیز پیام دهند که قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در ورای مرزهای آن نباید دست کم گرفت و هم از این رو به سود آنها است که در حمله نظامی به سوریه خویشتندار باشند. به نظر می‌رسد سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی کوشیده است با بهره‌جویی از این حادثه و قدرت‌نمایی به آمریکا فشار وارد کند.

مهرداد درویش‌پور با بیان اینکه به نظر می‌رسد حتی آمریکا و غرب نیز در حال حاضر تمایل به محکومیت ماجرای حمله به اردوگاه اشرف را ندارند، می‌افزاید: آیا تلاش آمریکا و غرب برای توافق با ایران در مذاکرات هسته‌ای علت این سکوت و بی‌تفاوتی نسبی در برابر این ماجراست؟ و یا شاید تمرکز آمریکا برسر جلب حمایت بین‌المللی برای حمله نظامی احتمالی به سوریه و تلاش برای باز داشتن ایران از مداخله گسترده‌تر در سوریه باعث شده نسبت به این حادثه واکنش سنگینی از خود نشان ندهد؟ به ویژه آن که مخالفت گسترده با حمله نظامی به سوریه دولت اوباما را در مخمصه قرار داده است و آنرا به عقب‌نشینی‌هایی واداشته است.

وی واکنش ایرانیان مقیم خارج نسبت به تار و مار منافقین در پادگان اشرف را شگفت‌انگیز توصیف کرد و نوشت: بیشتر واکنش‌ها نسبتاً سرد بود. به گونه‌ای که جز خود مجاهدین- هیچ کس در هیچ نقطه‌ای از جهان- در اعتراض به این جنایت بزرگ حتی تظاهراتی برگزار نکرد. شاید ترس از متهم شدن به همراهی با مجاهدین ]منافقین[ و یا نظر نه چندان مثبت ایرانیان به «سازمان» دلیل این انفعال عمومی باشد. اما حتی در اغلب اعلامیه‌های منتشر شده توسط گروه‌های گوناگون اپوزیسیون و کنشگران سیاسی و اجتماعی فعال نیز همدردی چندانی با مجاهدین به چشم نمی‌خورد. در بیشتر این بیانیه‌ها در کنار محکوم کردن حکومت ایران و عراق سران سازمان نیز به دلیل اصرارشان در باقی نگاه داشتن این افراد در کمپ اشرف شریک جرم خوانده شده‌اند. در برخی از اطلاعیه‌های دیگر اگر هم به نقش و مسئولیت سران سازمان اشاره نشده باشد، دستکم بر مرزبندی و اشاره به «اختلافات عمیق» با آنان تأکید شده تا مبادا این همدردی مورد بهره‌برداری احتمالی قرار گیرد.

تحلیلگر بی‌بی‌سی در ادامه می‌نویسد: رفتار سران سازمان نیز چندان خالی از شگفتی نیست. نخست آن که مسعود رجوی تاکنون سخنی در این باره نگفته است. دیگر آن که سران سازمان و از جمله مریم رجوی در سخنرانی خود بار دیگر بررسی اشتباهات در محاسبه‌های سازمان- که تاکنون قربانیان سنگینی از آنان گرفته است را مسکوت گذاشته‌اند. به راستی هنوز روشن نیست چرا به رغم روشن بودن احتمال حمله دوباره به قرارگاه اشرف، همچنان 100 تن از مهمترین سران سازمان در آنجا باقی مانده بودند؟ پاسخ سران سازمان به این پرسش و انتقاد چیست؟

بی‌بی‌سی در پایان نوشت: آیاخوش‌بینی سازمان در دست‌کم گرفتن قدرت رژیم و یا امید به حمله نظامی زودرس به ایران بار دیگر از آنان قربانی گرفته است؟ به نظر می‌رسد پس از عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) این بزرگترین ضربه‌ای است که سازمان بدلیل محاسبات غیرواقع‌بینانه از موقعیت خود، حکومت و شرایط بین‌المللی خورده است؟ سازمان مجاهدین خلق به رغم آن که با یکی از سنگین‌ترین تلفات نظامی و انسانی در طول حیات خود روبرو شد، نتوانست به دلیل سیاست‌های کنونی خود همدردی درخور توجهی را در میان ایرانیان و یا در عرصه بین‌المللی برانگیزد.

دستور به 8 نهاد دولتی برای ایجاد تحرک اقتصادی

خراسان نوشت : بر اساس مصوبه ای که طی روزهای اخیر در هیئت دولت به تصویب رسیده است، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، نفت و نیرو و نیز بانک مرکزی، گمرک، سازمان میراث فرهنگی و صندوق توسعه ملی موظف شده اند نسبت به تهیه طرحی مشخص و اجرای ضوابط مربوط به رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، اشتغال و ایجاد تحرک اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار اقدام کنند.

دردسر واردات یک خودروی خاص برای مدیران سابق

خراسان در خبری منتشر کرد: در حالی که برخی مدیران سابق دولتی، طی سال های گذشته موافقت خود را با واردات چند هزار دستگاه خودرو برای تبدیل شدن به تاکسی اعلام کرده بودند، این خودروها به علت برخی اختلافات مدیریتی دچار مشکلات ورود به کشور شدند و بخش قابل توجهی از آنها، مدتهاست در انبارهای یکی از مناطق آزاد خاک می خورد و اکنون واردکنندگان این خودروها نسبت به شکایت قضایی از برخی مدیران دولت سابق اقدام کرده اند.

هشدار وزیر اطلاعات به یک محافظ

تهران امروز به نقل از فارس نوشت :  محمود علوی وزیر اطلاعات یکی از شرکت‌کنندگان در مراسم ترحیم مادر سردار سلیمانی بوده که هنگام ورود وی به این مراسم، یکی از خبرنگاران خود را به وی نزدیک کرده تا سوالی را بپرسد. اما در این حین یکی از محافظان مراسم برخوردی با خبرنگار مذکور داشته و مانع پرسیدن سوال شده. که وزیر اطلاعات بلافاصله واکنش نشان داده و به آن فرد محافظ اعتراض کرده و گفته: شما حق نداری به خبرنگاران دست بزنید. اینها دوستان ما هستند. اگر در تیم ما بودی، از شما می‌خواستم که دیگر به کارت ادامه ندهی. وزیر اطلاعات از خبرنگار مذکور دلجویی و سپس عذرخواهی کرده و خطاب به آن خبرنگار گفته: این فرد جزو تیم حفاظت ما نیست.

در دانشگاه خودم هستم؛ به دانشگاه احمدی‌نژاد نمی‌روم

تهران امروز اعلام کرد : سخنگوی دولت دهم در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به دولت یازدهم دارید؟ گفته: توصیه‌ای ندارم. این دولت به اندازه کل سن من تجربه دارد و صلاح کار خودش را هم می‌داند.غلامحسین الهام در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دولت دهم در حال حاضر مشغول چه کاری هستید، گفته: در دانشگاه به کار معلمی مشغول هستم. وی در پاسخ به این سوال که آیا به دانشگاه احمدی‌نژاد خواهید رفت؟ گفته: خیر؛ بیشتر در دانشگاه خودم مشغول هستم.

تصمیمات بی‌سر و صدای دولت دهم

خراسان نوشت : بر اساس بررسی‌های یک نهاد نظارتی، به‌رغم آنکه دولت دهم با تصویب مصوبه‌ای در آخرین روزهای سال 91، حق بهره‌برداری و مالکیت مجموعه ورزشی آزادی را از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به وزارت ورزش و جوانان منتقل کرده، این مصوبه با ابلاغیه یکی از مدیران ارشد دولت سابق در آخرین هفته‌های فعالیتش، بی‌سر و صدا لغو شد و به جای آن مالکیت هتل المپیک به وزارت ورزش رسیده است.

نامه خانواده شهدا درباره سودجویان

جمهوری اسلامی در خبری نوشت : جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران عضو سازمان اقتصادی کوثر با انتشار نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام شهیدی محلاتی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند: این روزها در سازمان اقتصادی کوثر اتفاقاتی درحال وقوع است که باعث نگرانی فرزندان شهید و ایثارگر شده است.

نویسندگان نامه، جریان انحرافی را یک تهدید جدی برای سلامت و امنیت واحد اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانسته و خواستار پاکسازی این سازمان از وجود آنها شدند. در ادامه نامه آمده است: بعد از انتصاب حضرتعالی، این جریان با سوءاستفاده از برخی عناصر وابسته به مدیران منصوب شده در دولت تدبیر و امید در صدد لابی برای نفوذ و تثبیت سمت تعریف و تکلیف شده ارباب‌های خود برای نیل به اهداف نامبارک خود در محیط سازمان اقتصادی کوثر هستند.

در پایان این نامه آمده است: شایسته است مدیران خدوم دولت تدبیر و امید با درایت و روشن اندیشی دست سودجویان و فرصت طلبان این جریان فتنه‌برانگیز را از هرگونه سوءاستفاده اقتصادی برای همیشه کوتاه کنند.

 4 گزینه تصدی استانداری هرمزگان

آرمان اعلام کرد : شنیده شد که مهندس ابراهیم قنبرزاده، دکتر مشیری، مسعود سلطانی فر و مقتدایی چهار گزینه‌ای هستند که برای تصدی استان هرمزگان به وزارت کشور پیشنهاد شده‌اند. این 4 تن پس از برگزاری جلسات میان مجمع نمایندگان استان، معتمدین هرمزگان و ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی انتخاب شده‌اند.

دفاع وزیر اطلاعات از خبرنگاران

آرمان در خبری دیگر منتشر کرد: شنیده شد که مجلس ترحیم سرکار حاجیه خانم فاطمه سلیمانی مادر مکرمه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه عصر شنبه در حسینیه عاشقان ثارا... ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد. محمود علوی وزیر اطلاعات نیز یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم بود که هنگام ورود وی به این مراسم، یکی از خبرنگاران خود را به وی نزدیک کرد تا سوالی را بپرسد.

اما در این حین یکی از محافظین مراسم برخوردی با خبرنگار مذکور داشت و مانع پرسیدن سوال شد. وزیر اطلاعات بلافاصله واکنش نشان داد و به آن فرد محافظ اعتراض کرد و گفت: شما حق ندارید به خبرنگاران دست بزنید. این ها دوستان ما هستند. اگر در تیم ما بودی، از شما می‌خواستم که دیگه به کارت ادامه ندهی. وزیر اطلاعات از خبرنگار مذکور دلجویی و سپس عذرخواهی کرد و خطاب به آن خبرنگار گفت: این فرد جزو تیم حفاظت ما نیست

«رزم‌آور» مجرم نیست

آرمان گفت : شنیده شد که هیات منصفه‌ مطبوعات نشریه‌ «رزم‌آور» را مجرم تشخیص نداد. جلسه‌ رسیدگی به کیفرخواست مطرح شده برای نشریه‌ رزم‌آور، صبح یکشنبه در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه‌ مطبوعات برگزار شد.پرونده نشریه‌ رزم‌آور با شکایت شاکی خصوصی و به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر تشکیل شده بود که طبق نظر هیات منصفه‌ مطبوعات متهم این پرونده مجرم شناخته نشد.

تکذیب عضویت عارف در یکی از شبکه‌های اجتماعی

آرمان در خبری به نقل از سیتنا نوشت : شنیده شد که مسئول روابط عمومی دفتر دکتر عارف، گفت: دکتر عارف در شبکه اجتماعی توئیتر فعالیتی ندارد. وی ضمن تکذیب حضور دکتر عارف - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - در شبکه اجتماعی توئیتر، اظهار داشت: مطالب منتشر شده در صفحه‎‎‎ای با عنوان دکتر عارف در توئیتر، به هیچ عنوان با ایشان یا نزدیکان وی ارتباطی ندارد و ایشان عضو این شبکه اجتماعی نیست.

ستاره زن سینما نایب‌رئیس فدراسیون ورزشی شد

آرمان به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو اعلام کرد : شنیده شد که هدیه تهرانی بازیگر سینما با حکمی از سوی علیرضا خسروی به عنوان نایب رئیس کمیته تای چی چوان انتخاب شد. علیرضا خسروی در احکامی جداگانه، تغییراتی را در کمیته تای چی چوان صورت داد. هدیه تهرانی به عنوان نایب رئیس بانوان، شروین رضایی به عنوان نایب رئیس و حامد کاتوزی به عنوان دبیر منصوب شدند.

میرتاج‌الدینی: هنوز در نهاد ریاست جمهوری هستم

آرمان گفت : شنیده شد که حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: هم‌اکنون در معاونت قانون اساسی و امور روحانیت ریاست جمهوری مشغول هستم، چراکه دولت جدید هنوز دراین‌باره تصمیمی نگرفته است. وی در حاشیه مراسم گرامیداشت آیت‌ا... طاهری‌خرم‌آبادی درباره اینکه هم‌اکنون چه سمتی را عهده‌دار است، گفت: هم‌اکنون در معاونت قانون اساسی و امور روحانیت ریاست جمهوری مشغول هستم، چراکه دولت جدید هنوز دراین‌باره تصمیمی نگرفته است. وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در جلسات «ساختمان لادن» شرکت می‌کنید یا خیر تصریح کرد: این خبر را باید از جای خاص خودش بگیرید، البته اگر جلسه‌ای باشد که بنا به خبری شدن آن باشد آن را اعلام می‌کنیم.

واکنش سپاه به تهدیدهای منافقین

قدس به نقل از دیپلماسی ایرانی نوشت : سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم ختم مادر سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی در خصوص تهدید منافقین علیه مقامهای کشورمان گفت: پس از اتفاقی که برای منافقین در اردوگاه اشرف افتاد آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

هدف پوتین از سفر به تهران

قدس به نقل از مهر گفت :  برخی رسانههای خبری غربی مدعی شدند، پس از آنکه پوتین موفق به توقف حمله به سوریه شد، به دنبال این است با سفر به تهران راه حلی برای مسأله هستهای نیز بیابد.

هشدار وزیر اطلاعات به یک محافظ

قدس به نقل از فارس اعلام کرد :  در مراسم ترحیم مادر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، هنگامی که یک محافظ مانع نزدیک شدن خبرنگار به وزیر اطلاعات شد، علوی از این اقدام محافظ ناراحت شد و خطاب به وی گفت: خبرنگاران دوستان ما هستند و شما حق ندارید به آنها دست بزنید.

الهه راستگو مردانه حرف زد

قدس به نقل از ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی عضو حزب مؤتلفه اسلامی با انتقاد از اصلاح‌طلبان گفت: الهه راستگو مردانه حرف زد ولی از سوی اصلاح‌طلبان اخراج شد.

عارف تکذیب نکرد

قدس به نقل از فرارو نوشت : محمدرضا عارف در پاسخ به این سوال که آیا خبر ریاست شما بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب می کنید، گفت: در این خصوص بعدا صحبت خواهم کرد.

ورود پلیس امنیت به اجراهای تئاتر

قدس در خبری دیگر به نقل از مهر ابراز کرد:  مجید جعفری، مدیر عامل انجمن تئاتر آزاد با گلایه از دخالت پلیس امنیت اجتماعی در اجرای نمایش‌های آزاد و فراخواندن تعدادی از فعالان این عرصه به دادگاه، گفت: متولی این تئاترها وزارت ارشاد است و اگر هم مشکلی وجود دارد باید وزارت ارشاد در این زمینه ورود کند.

رئیس جمهور، موافق حضور قالیباف فرارو: رضا تقی پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظر رئیس جمهور برای حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت مثبت است.

آشنا: بی اطلاعم

قدس به نقل از جهان گفت : در حالی که محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ماموریت حسام‌الدین آشنا برای ادغام معاونت سیاسی دفتر رئیس‌جمهور و مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری خبر داده است، آشنا از چنین حکمی ابراز بی اطلاعی کرد!

عربده کشی بندر بن سلطان

قدس به نقل از جهان نوشت :  بندر بن سلطان، رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی طی اظهاراتی خصمانه تهدید کرده که انتقامی سخت از شیعیان در لبنان خواهد گرفت.

تکذیب سرقت600میلیونی از کاخ نیاوران

قدس به نقل از فارس گفت:  مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در خصوص سرقت 600 میلیون تومانی از کاخ نیاوران گفت: هر گونه سرقت از کاخ نیاوران تکذیب می‌شود و عتیقه‌های دزدی برای یک مجموعه‌دار بوده است.

حداد:با روحانی صحبت می‌کنم

قدس به نقل از مشرق نوشت:  غلامعلی حداد عادل در پاسخ به این سوال که آیا توصیه ای به رئیس جمهور در خصوص عدم معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم دارید، گفت: دریک جلسه خصوصی در این مورد با آقای رئیس جمهور صحبت خواهم کرد.

ادعای رئیس تروریستها در سوریه

قدس به نقل از العالم گفت : شبکه سعودی العربیه خبرداد که «سلیم ادریس رئیس ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه ضمن انتقاد شدید از تفاهم نامه وزیران خارجه آمریکا و روسیه درباره خلع سلاح شیمیایی رژیم سوریه، پوتین رئیس جمهور و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه را به دریافت رشوه از رامی مخلوف پسر دایی بشار اسد متهم کرد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها