پورحیدری: بازیکنان مصدوم برسند، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم

حیدری تمرین کرد، کادر فنی امیدوار شد

استقلال در شرایطی 48 ساعت دیگر به مصاف بوریرام تایلند می‌رود که با پر رنگ شدن احتمال حضور خسرو حیدری​ ستاره جناح راست آبی پوشان دراین دیدار ، امید های استقلال برای صعود به دور بعد دو چندان شد.
کد خبر: ۵۹۷۵۱۰

تنها نماینده فوتبال ایران در عرصه لیگ قهرمانان آسیا که بسیار امیدوار است برای سومین بار بر بلندای فوتبال باشگاهی آسیا بایستد،‌ این روزها تمرینات خود را در تایلند در شرایطی پیگیری می کند که خسرو حیدری به دنبال تلاش کادر پزشکی این تیم بهبود نسبی یافت و دیروز با حضور در تمرینات استقلال این امید را برای کادر فنی ایجاد کرد که در دیدار با حریف تایلندی به میدان رفته و عصای دست قلعه‌نویی باشد. در این باره منصور پورحیدری، مدیرفنی استقلال تصریح کرد: معتقدم اگر مصدومان ما به بازی با بوریرام برسند، می‌توانیم در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم. هدف همه ما از ابتدا رسیدن به مراحل بالایی لیگ قهرمانان آسیا بود و لیگ برتر در اولویت بعدی قرار داشت. با این حال ما با مشکلات زیاد و مصدومیت‌های مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت روبه‌رو شدیم، ولی با تلاشمان به این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم.

پورحیدری گفت: همان طور که اشاره کردم، اگر استقلال با تمام نفرات خود به مصاف بوریرام برود، قطعا موفق خواهد شد. اعتقاد دارم نکته اساسی‌ که بازیکنان نباید از آن غافل شوند، ساختار دفاعی است. استقلال اگر گل نخورد هم به مرحله بعد می‌رود و باید به این نکته توجه داشت. تاکید می‌کنم حفظ ساختار دفاعی تیم، به بازیکنان برای ارائه یک بازی خوب کمک خواهد کرد.

در حاشیه اردوی استقلال در تایلند

ـ مهدی رحمتی و پژمان منتظری دیروز به صورت اختصاصی کار با وزنه را در دستور کار داشتند.

ـ نبود امکانات هتل محل اقامت باعث شده بود استقلالی‌ها تصمیم به تغییر هتل خود بگیرند، با وجود این موفق به این کار نشدند و همچنان در هتل تپناکورن باقی ماندند.

فیلم بازی استقلال ـ ذوب‌آهن از سوی کادرفنی برای بازیکنان به نمایش درآمد و نقاط ضعف و قوت تیم زیر ذره‌بین آنها قرار گرفت.

ـ هوای بوریرام بشدت گرم و شرجی است. دمای این شهر 48 درجه بالای صفر است و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه در این شهر پیش بینی شده است.

داوران این بازی ژاپنی هستند و قرار است ساتوریوجی از ژاپن به همراه کمک‌های خود بازی را قضاوت کنند. داور چهارم از کشور چین تایپه، ناظر بازی از بوتان و ناظر داوری از کره‌جنوبی خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها