برای دیدار با داماش

کاروان استقلال به رشت رسید

هفته پنجم لیگ برتر با انجام هشت مسابقه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود که در جذاب ترین دیدارها استقلال و پرسپولیس مقابل داماش و ملوان باید به میدان بروند.
کد خبر: ۵۸۸۰۳۱
استقلال و پرسپولیس در مصاف با شمالی ها

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ برنامه رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

 داماش گیلان - استقلال

بازی پر انتقاد استقلالی ها در هفته گذشته سه امتیاز شیرین برای آنها به دنبال داشت تا در هفته پنجم به امید صدرنشینی به میدان بروند.استقلال در شرایطی به مصاف داماش می رود که این تیم تا امروز بردی در لیگ نداشته بنابراین در شهر خودش برای کسب امتیاز مقابل آبی های پایتخت قرار می گیرد.

یاد آوری این نکته بد نیست که داماش فصل گذشته در دیدار اختتامیه لیگ و در شبی که آبی‌پوشان می‌خواستند مقابل تماشاگران خودی در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را بالای سر ببرند داماش دو بر یک به استقلال را شکست داد.

اگر استقلال داماش را ببرد و از آن طرف فولاد نتیجه نگیرد صدر جدول به آبی ها می رسد.

 

پرسپولیس - ملوان

پرسپولیس زخمی نه مساوی می خواهد نه باخت. قرمزها در ورزشگاه آزادی فقط برای برد به میدان می رود. دایی قصد دارد که پرسپولیس را هجومی به میدان بفرستد اما از آن طرف دراگان اسکوکیج هم ملوان را با ترکیبی جوان روانه میدان می کند.

/Media/Image/1392/05/20/635118410473278108.jpg

 انتظار می‌رود که یک دیدار زیبا و تماشاگر پسند را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

پرسپولیس  که در رده پنجم جدول است فقط در صورتی که فولاد، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی در این هفته مقابل حریفان‌شان متوقف شوند و امتیاز از دست بدهند شانس صدرنشینی دارد بنابراین زیاد به صدرنشینی قرمزها دلخوش نباشید!

فجرسپاسی- سپاهان

قعر نشین لیگ برتر یعنی فجر باید در برابر یکی از مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. غلام پیروانی جایگاه خود در فجر را در مخاطره می بیند بنابراین اگر می خواهد چنین نشود باید امتیاز بگیرد.

سپاهان هم که دوست ندارد از کورس قهرمانی عقب بماند با تمام توان در شیراز به میدان خواهد رفت.

 

شاید سپاهان برد پرگلی را به دست بیاورد ، شاید هم فجر شگفتی سازی کند!

تراکتورسازی تبریز - مس کرمان

تراکتورسازان بعد از دو پیروزی متوالی مقابل اصفهانی ها حالا به دنبال شکست مس هستند تا با کسب سه امتیاز دیگر رقابت خود را با دیگر مدعیان ادامه بدهند .

 

مس کرمان اما هنوز بردی به دست نیاورده و بعید است که یاوری شاگردانش را در تبریز برای برد به میدان بفرستد او می‌داند اگر مقابل تماشاگران پرشمار و پرشور تبریزی یک امتیاز بگیرد نوعی برد برای تیمش محسوب می‌شود.

ذوب آهن - سایپا

دیدار ذوب آهن و سایپا نبردی تمام عیار برای خارجی های لیگ برتر است. ذوب آهن که تا اینجا عملکردی ضعیف در لیگ برتر داشته با لوکا در اصفهان به مصاف سایپای انگین فیرات می رود. سایپا با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل پرسپولیس حسابی روحیه گرفته و حالا از ذوب آهن هم امتیاز می خواهد.

 

صبای قم - گسترش فولاد تبریز

صبا هفته گذشته شکست غیر منصفانه ای مقابل استقلال داشت اما در این هفته و در قم با پیروزی مقابل گسترش فولاد به دنبال جبران مافات است.

گسترش فولاد هم اگر بتواند از صبا امتیاز بگیرد وضعیت مناسبی در جدول پیدا می‌کند اما وضعیت صبا نابسامان خواهد شد. به همین دلیل مایلی‌کهن این مرتبه به دنبال این است که مزه و لذت برد را بچشد. گسترش هم هفته گذشته فجرسپاسی را شکست داده است.

راه آهن - فولاد خوزستان

صدر نشین فعلی لیگ برتر در این هفته مقابل تیم منظم راه آهن قرار می گیرد. راه آهن که به تعبیر سرمربی اش منصور ابراهیم زاده هفته گذشته به دلیل اشتباهات داوری مقابل نفت شکست خورد در تهران از فولاد قدرتمند امتیاز می خواهد.

 

ولاد که سه برد متوالی داشته و صدرنشین است برای تداوم صدرنشینی به تهران می‌آید و می‌خواهد با قطار سریع السیر فاصله‌اش را با رقبا افزایش بدهد.

فرکی و ابراهیم‌زاده کاملا به تفکرات تاکتیکی یکدیگر شناخت دارند. از نظر مهره و بازیکن هم هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و باید دید بازیکنان کدام تیم می‌توانند به خوبی تفکرات سرمربی‌شان را در میدان اجرا کنند و اشتباه کمتری دارند.

استقلال خوزستان - نفت تهران

عبدالله ویسی هفته گذشته در انزلی اولین شکست خود را پذیرفت و به همین دلیل در خانه به دنبال جبران آن شکست خواهد بود. نفت تهران هم که در رده ششم قرار دارد می‌خواهد در این فصل هم همچنان یکی از تیم‌های بالانشین باشد. بنابراین دیدار این دو تیم هم جذاب است. گل‌محمدی که فصل گذشته سرمربی پرسپولیس بود در این فصل اولین دیدارش را با استقلال از نوع خوزستانی‌اش تجربه می‌کند. ویسی هم مثل گل‌محمدی مربی جوان و جسوری است و نبرد تاکتیکی این دو مربی هم قابل توجه است.

 

برنامه و اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است؛

پنجشنبه - 24 مرداد ماه

داماش گیلان - استقلال تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه عضدی رشت

احمد صالحی – علی میرزابیگی – محمدرضا امینی – حسن اکرمی – ناظر: مسعود مرادی

 

جمعه - 25 مرداد ماه

 

*فجرسپاسی شیراز - سپاهان اصفهان، ساعت 19:45، ورزشگاه حافظیه شیراز

 

شاهین حاج بابایی – رحیم شاهین – علیرضا کناری – علی صفایی – ناظر: هدایت ممبینی

 

*تراکتورسازی تبریز - مس کرمان، ساعت 19:45، ورزشگاه یادگار امام تبریز

جمشید دانش مهر – سعید علی نژادیان – مهدی ناصحی – پیروز سیف اله‌پور – ناظر: زاهد بحرینی

 

*ذوب‌آهن اصفهان - سایپا البرز، ساعت 19:45، ورزشگاه فولادشهر

بیژن حیدری – رسول فروغی – یعقوب سخندان – جواد شرفی – ناظر: نوید مظفری

 

*صبای قم - گسترش فولاد تبریز، ساعت 19:45، ورزشگاه یادگار امام قم

جمشید محمدی – مصطفی فراهانی – حسن طوماری – حمید حاج ملک – نمیرزابیگیاظر: ابراهیم

 

*راه‌آهن تهران - فولاد خوزستان، ساعت 19:45، ورزشگاه تختی

محمدرضا اکبریان – محمدرضا ابوالفضلی – علیرضا ایلدروم – وحید کاظمی – ناظر: مسعود عنایت

 

*صنعتی استقلال خوزستان - نفت تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه تختی اهواز

محسن قهرمانی – حسین طالقانی – هادی طوسی – محمدحسین زاهدیفر – ناظر: سعید بطحایی

 

*پرسپولیس – ملوان انزلی – ساعت 20 ، آزادی تهران

 

علیرضا فغانی – حسن کامرانی فر – سعید  زارع – غلامرضا جباری – ناظر: حسین خوشخوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها