در آستانه دیدار پرسپولیس و ملوان

اسکوکیچ: پرسپولیس را در آزادی می بریم

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز که تیمش در برابر استقلال ارایه گر یک بازی زیبا بود ؛ تصریح کرد به تجربه بیشتر بازیکنان استقلال باختیم .
کد خبر: ۵۸۶۳۹۴
پیروانی: اگر به ملوان و داماش باختیم انتقاد کنند

 

غلامحسین پیروانی پس از شکست 4-2 تیمش مقابل استقلال با تاکید بر این‌که در شش هفته اول لیگ با پنج تیم اول لیگ فصل گذشته بازی می‌کنیم، گفت: تیم فجر فوتبال بدی بازی نکرد. همین تیم استقلال تیم فجر را سال گذشته 5 بر صفر برده بود.

وی ادامه داد: سال گذشته فجر در زمین شهید دستغیب بازی می‌کرد و در هر بازی از قبل 2 بر صفر جلو بود. اما امسال ما در حافظیه مقابل حریفان بازی می‌کنیم.

 

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: میانگین سنی تیم فجر بالا نیست. ما از تیم‌های استقلال و پرسپولیس جوان‌تریم. میانگین سنی تیم ما 30 سال و شاید پایین‌تر هم باشد.

 

پیروانی تصریح کرد: البته در فوتبال ایران هرکس به دنبال جوان‌گرایی رفت له شد و این را همه تجربه کرده‌اند.

وی در پاسخ به انتقاد خبرنگاران از سه باخت پیاپی تیم فجر گفت: ما مقابل تیم‌های بزرگ بازی کردیم. اگر فجر به ملوان، داماش و سایپا باخت آن وقت انتقاد کنید. البته بعد از بازی با نفت تهران من دست‌هایم را به علامت تسلیم بالا بردم. اما کدام کارشناس فوتبال است که بگوید فجر در مقابل تیم‌هایی مانند فولاد اهواز که 18 میلیارد هزینه کرده یا استقلال تهران می‌تواند برنده باشد؟ اگرچه توجیه نمی‌کنم.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: به باخت عادت کردن خوب نیست اما خداوکیلی بازیکنان فجر خوب بازی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها