عرضه نان بی‌کیفیت در خوزستان

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرهای مختلف خوزستان مدت هاست که نان باکیفیت نخورده‌ و مجبور هستند از نان‌های بی‌کیفیت عرضه شده مصرف کنند.
کد خبر: ۵۸۰۴۰۷

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد‌سادات ابراهیمی افزود: مردم خوزستان اگر مجبور نباشند، هیچ‌یک از آنها نان فعلی عرضه شده در نانوایی‌های استان را خریداری نمی‌کنند، البته برخی نانواها نان باکیفیت تحویل مردم می‌دهند، اما تعداد آنها بسیار اندک است، به همین دلیل مردم ترجیح می‌دهند که نان خود را از برخی نانوایی‌های خانگی تامین کنند که البته اداره بهداشت با این‌گونه نانوایی‌ها برخورد می‌کند و امکان فعالیت به آنها نمی‌دهد.

سادات ابراهیمی با اشاره به این‌که کیفیت پایین نان در استان به دلیل ضعف در ساختارهای نظارتی در این صنف است، عنوان کرد: استان خوزستان بخش عمده‌ای از گندم کشور را تامین می‌کند، اما به دلیل حیف و میل‌هایی که در این بخش صورت می‌گیرد، شاهد کیفیت پایین آرد گندم در خوزستان هستیم.

وی با بیان این‌که مسئولان باید در این بخش به دنبال چاره اندیشی باشند و نانوایان متخلف در استان را شناسایی و با قاطعیت با آنها برخورد کنند، تاکید کرد: تا هر زمان که در حوزه نظارت دارای ضعف باشیم، شاهد تولید نان بی‌کیفیت در استان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها