انتقاد مدیر عامل قرمزها از مدیر عامل آبی ها؛

رویانیان: پورشه را فتح اله زاده علیه من درست کرد

رویانیان در جمع سرخپوشان:

دایی گفت در جذب 2 بازیکن جدید عجله نکن

محمد رویانیان با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر در تمرین سرخپوشان حاضر شد و با آنها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۷۵۷۲۸
دایی گفت در جذب 2 بازیکن جدید عجله نکن


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که عصر امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرده بود، خطاب به آنها گفت: به حاشیه‌ها و مشکلات کاری نداشته باشید، حاشیه‌ها و مشکلات برای ماست و تنها توقع ما و هواداران از شما موفقیت و قهرمانی است. شما بازیکنان بزرگ، قدرتمند و توانایی هستید. به هیچ موضوعی غیر از هدفی که دارید فکر نکنید و هدف شما هم چیزی غیر از پیروزی در بازی‌ها، رساندن پرسپولیس به جایگاه واقعی خود و خوشحالی هواداران نیست.

رویانیان همچنین در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و به سوالات آنها نیز پاسخ گفت و در ارتباط با کمک مالی که قرار است از طریق وزارت ورزش در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد، گفت: طبق آنچه به ما گفته شده به زودی گشایش اعتبار خواهد شد و بخشی از این کمک به استقلال تحویل داده شده و ما منتظریم این اتفاق برای پرسپولیس هم روی بدهد. شاید تاخیری که در این مساله پیش آمد به دلیل اتفاقات روزهای اخیر بود اما از وزارت ورزش خواهش می‌کنیم با توجه به اینکه قرار است از محل این اعتبار مطالبات بازیکنان پرداخت شود، هر چه زودتر این پول در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره تاثیر شرایط پیش آمده روی تیم گفت: امروز که در جمع بازیکنان حاضر بودم جدا از تمام اتفاقاتی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، روحیه بازیکنان را بسیار عالی دیدم و امید بسیار زیادی به این تیم وجود دارد. بویژه که یک مربی کارکشته مثل علی دایی تیم را هدایت می‌کند.

وی در ارتباط با برنامه پرسپولیس در ادامه فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: دو بازیکن، یکی ایرانی و یکی خارجی را جذب خواهیم کرد. من برای بسته شدن تیم و جذب این دو نفر عجله داشتم اما آقای دایی به من گفت، نیازی به عجله نیست و باید از این فرصت برای یک انتخاب کاملا درست و دقیق استفاده کنیم. شما نگران نباشید چون ما بهترین انتخاب را انجام خواهیم داد.

رویانیان در پاسخ به سوالی درباره تحلیل خود از عملکرد رسانه‌ها و حمایتی که از وی صورت گرفت، گفت: اینکه رسانه‌ها یک روز مرا به شدت نقد می‌کنند و یک روز مورد حمایت قرار می‌دهند نشان‌دهنده وجدان پاک رسانه‌ها و تعهد آنها نسبت به انجام وظایف حرفه‌ای‌شان است. بحث ما و رسانه‌ها رفاقت نیست بلکه احترام متقابل است. اینکه هم شفاف‌سازی  و هم از حق دفاع می‌کنند نشانه سلامت رسانه‌ها است و من به یک برداشت عمیق‌تر نسبت به اصحاب رسانه رسیدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها