نگرانی از اعتراض های برزیل

جام کنفدراسیون ها تعلیق نمی شود

روزنامه های برزیلی بعد از برد 1-2 اسپانیا دراولین بازی اش در رقابت های جام کنفدراسیون ها مقابل اروگوئه به تمجید از عملکرد شاگردان دل بوسکه پرداختند.
کد خبر: ۵۷۲۲۱۷
رسانه های برزیلی: هیچ تیمی مثل اسپانیا بازی نمی کند

لوئیس آگوستو سیمون، کارشناس فوتبال وب سایت یو.او.ال سپورته ، در پایان بازی اسپانیا-اروگوئه، تیم دل بوسکه را با « یک گاو باز که برای کشتن گاو هیچ عجله ای ندارد» مقایسه کرده.او در ادامه تحلیلش درمورد اسپانیا گفته:« اسپانیا هرزمانی که دلش بخواهد و به هر ترتیبی که دلش بخواهد می برد. آنها با سبک کاری خودشان به پیروزی می رسند، بدون آنکه دنیا آنها را فراموش کند.»

درهمین رسانه، می توان مطلب لوئیس سئارا را هم مطالعه کرد که به تمجید از بازی اسپانیا و به ویژه آندرس اینیستا پرداخته:« اسپانیا توپ را اجاره گرفت و بدون هیچ مشکلی اروگوئه را با نتیجه 1-2 شکست داد، آنها بازی را به شیوه خودشان مدیریت کردند.با پاسکاری و پاسکاری و پاسکاری. این اسپانیایی ها یک جنجال بزرگ هستند.»

آنترو گرکو، ستون نویس «او استادو دو سائوپائولو» هم درمورد بازی اسپانیا- اروگوئه نوشت که بازیکنان آبی پوش اروگوئه، «دراکثر دقایق بازی شاهد عبور توپ از میان پاهایشان توسط قهرمانان اروپا ودنیا بودند. همان طور که عادت داشتیم، اسپانیا حریفش را دست به سر کرده بود و از پاس های تیکی تاکای پایان ناپذیرش لذت می برد.اسپانیایی ها به فینال خواهند رسید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها