فال

متولدین فروردین: موفقیت من و شما فقط با سعی و کوشش خودمان به دست می‌آید. تکیه کردن بیش از حد به کمک‌های دیگران شما را از رسیدن به اهداف‌تان باز می‌دارد. هیچ وقت برای یک شروع تازه دیر نیست. فکر کنید، تصمیم بگیرید و اجرا کنید. توکل‌تان به خدای بزرگ و مهربان کمک حال شما خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۹۷۸۸

متولدین اردیبهشت: در همهمه کار و فعالیت‌های مختلف، خودتان را از یاد نبرید. آخرین باری که یک کتاب خوانده یا فیلمی دیده‌اید را به یاد دارید؟ همین حالا دست به کار شوید، اگر نه هر روز و هفته‌ای یک‌بار فرصتی را به خودتان اختصاص دهید. تردید و دو‌دلی را از وجودتان دور کنید تا آرامش به زندگی‌تان باز گردد.

متولدین خرداد: تغییر نه‌تنها بد نیست که در بسیاری مواقع موجب پیشرفت می‌شود. به مشکلی که در محیط کارتان پیش آمده از همین منظر نگاه کنید. با تغییر شغل، موفقیت‌ها به پایان نمی‌رسد، شاید بیشتر هم بشود. برای افراد فعال و کوشا در همه جا و همه وقت، فرصت‌های مناسبی پیدا خواهد شد. کمی صبر داشته باشید.

متولدین تیر: زندگی هیچ‌کدام از انسان‌ها مسیری آرام و یکنواخت نبوده است. در این مسیر آنها پیروز و موفق هستند که مسائل را واقعی ببینند. در پشت خیال‌ها و ایده‌آل‌ها مدت زیادی نمی‌توان پنهان شد. باید واقعیت‌ها را دید، با آنها مواجه شد و در همان حال زندگی کرد و از شیرینی‌هایش لذت برد.

متولدین مرداد: روزها و سال‌های عمر تند و سریع می‌گذرد. متناسب با آنها و شرایط‌مان باید زندگی کنیم و از آن لذت ببریم. غرور بیجا مانع این رفتار می‌شود، پس بهتر است واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم. اجازه ندهید رفتارهای تند، شرایط مناسب‌ را از شما بگیرد.

متولدین شهریور: همه زندگی در شادی‌ها خلاصه نمی‌شود. همه انسان‌ها غم را در دوره‌هایی از عمرشان تجربه می‌کنند. از دست دادن عزیزان و نزدیکان خیلی سخت اما اجتناب‌ناپذیر است، باید این شرایط را درک کرد و با آن کنار آمد. سفری در پیش دارید، تلاش کنید از آن به بهترین نحو بهره بگیرید.

متولدین مهر: مهر و مهربانی همسایه یکدیگرند، شما هم به این صفت شهره‌اید. مهربانی فرصت مناسبی برای یافتن دوستان همراه و صدیق است، این فرصت را از دست ندهید. همراهی چنین دوستانی، پیمودن مسیر زندگی را برای انسان آسان‌تر و دلنشین‌تر می‌کند. منتظر موفقیت‌هایی در فعالیت‌های کاریتان باشید.

متولدین آبان: این روزها کمتر به خودتان فکر می‌کنید. افراد دیگر هم در زندگی ما نقش دارند، اما نه آنقدر که شما تصور می‌کنید. به دیدگاه دیگران به اندازه‌ای که باید بها دهید و نه بیش از آن. زندگی شما و اطرافیان‌تان مربوط به خودتان است. به مشکلات اقتصادی هم بیش از آن که باید فکر نکنید.

متولدین آذر: برای انجام امور مختلف زندگی باید برنامه داشت. بی‌برنامگی شما را قدری خسته و دل‌زده کرده است. باید هر چه سریع‌تر خود را از این حالت خلاص کنید. گذشت زمان این مشکل را حل نمی‌کند. آرامش خود را از دست ندهید و زودتر دست به کار شوید. مشورت با دوستان و آشنایان کمک بزرگی است.

متولدین دی: تازگی‌ها در جمع خانواده آنچنان که باید شاد و سرحال نیستید. این روحیه بر دیگران هم تأثیر منفی می‌گذارد. مشکلات کاری را با مسائل خانه پیوند نزنید. دلشوره‌هایتان را به نزدیکان منتقل نکنید. در مسائل اقتصادی از مشورت دیگران کمک بگیرید. دیدار والدین را از یاد نبرید.

متولدین بهمن: راه‌حل مشکلات در انزوا و سرزنش خودتان نیست. باید با مسائل زندگی روبه‌رو شد و در حد توان حل‌شان کرد. در کنار این موضوع باید یاد بگیرید که پایتان را به اندازه گلیم‌ خود دراز کنید. از بلندپروازی بپرهیزید. هر کس توان و استعدادی مختص به خود دارد.

متولدین اسفند: زندگی پر است از دو راهی‌هایی که باید انتخابی انجام داد. انسان‌های موفق آنهایی هستند که در چنین زمان‌هایی درست تصمیم می‌گیرند. اجازه ندهید حرف اطرافیان شما را از واقعیت‌ها دور کند. به خودتان بیشتر فرصت دهید و پس از آن تصمیم بگیرید، اما یادتان باشد گذر بیش از حد زمان به نفع شما نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها