از خادم خواستیم همچنان نظارت کند

اشکانی جایگزین محمد بنا نشده

وی جانشین یا جایگزین کسی در این عرصه نشده و با توجه به برنامه‌های مدون شورای فنی فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۵
اشکانی جایگزین محمد بنا نشده

احد پازاج در گفتگو با  مهر، در خصوص انتخاب اخیر اعضای تیم‌های کشتی فرنگی ضمن بیان مطلب خاطر نشان کرد: جلسه شورای فنی کشتی فرنگی به مدت چهار ساعت در محل خانه کشتی برگزار شد که در این نشست سه عضو جدید شورا یعنی علیرضا لرستانی، رضا سیم‌خواه و علیرضا غریبی نیز معرفی شدند. ضمنا مقرر شد رقابتهای انتخابی کشتی فرنگی نیز بصورت همزمان با رشته آزاد روزهای 30 و 31 خردادماه برگزار شود.

وی به مهمترین بحث این نشست اشاره کرد و افزود: بررسی پیشنهاد رسول خادم مبنی بر تفکیک مدیریت کشتی فرنگی و آزاد از مهمترین مباحث این نشست بود که در نهایت اعضای شورا از رسول خادم خواستند همچنان نظارت و مدیریت دو رشته را برعهده داشته باشد.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: علی اشکانی از فرنگی کاران تحصیلکرده و فنی کشتی ایران است که ما برای تفکیک شدن مباحث فنی دو رشته و کارآیی بیشتر وی را به عنوان مدیر امور فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در تمامی رده های سنی انتخاب و معرفی کردیم تا او نیز زیر نظر شورای فنی بر عملکرد هر سه رده سنی فعالیت داشته باشد.

وی در مورد اینکه گفته می شود، اشکانی جانشین بنا شده، اظهار داشت: این خبر تفسیر به رای است، خادم تمامی امور مدیریت تیم‌های ملی را به محمد بنا تفویض کرده بود در حالی که هم اکنون رسول خادم همچنان مدیر تیم‌های ملی است و اشکانی نیز مدیر امور فنی کشتی فرنگی است.

پازاج همچنین خاطرنشان کرد: معتقدم باید به جوانانی مانند اشکانی میدان داد تا با کسب تجربه بتوانند در آینده به نیروهای توانمندتری برای کشتی فرنگی تبدیل شوند که در همین راستا اعضای شورای فنی نیز از وی حمایت کامل خواهد کرد.

وی در مورد اینکه چرا سرمربی دو رده نوجوانان و جوانان را منصوب کردید، اما چمن گلی همچنان مربی ارشد است، افزود: این تصمیمات صرفا تا پایان رقابتهای جهانی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان اعتبار دارد، ضمن اینکه در رده بزرگسالان نیز چمن‌گلی از قهرمانان و مدیران با سابقه ورزش کشور ، برای خدمت وارد گود شده و شورای فنی بنا به برخی دلایل و مصالح این تصمیم را اتخاد کرده است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: مطمئنا چمن‌گلی نیز کاملا در جریان این امر قرار دارد و متعقد است پست و مسئولیت مهم نیست، بلکه مهم خدمت کردن به کشتی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها