آلبوم «سودای وطن» به آهنگسازی محمد موحدنیا و خوانندگی علی یاری پور در بازار موسیقی کشور منتشر شد

سودای وطن به یاد زنده‌یاد مشکاتیان

این مجموعه اولین اثر موحدنیا است که به یاد استادش پرویز مشکاتیان شکل گرفته و شامل قطعات «سودای وطن»، «سرود وطن»، «مجنون و ر‌ها»، «پروانه‌وار»، «مست و کف زنان»، «بیکران عشق»، «ای عاشقان» و «رِنگ مستان» در مقام دشتی و شور است که در چهار بخش نیز دارای تکنوازی سازهای سنتور، نی، تار و کمانچه را شامل می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۰۴۲
سودای وطن  به یاد زنده‌یاد مشکاتیان

 

همچنین آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سنتور این مجموعه را محمد موحدنیا برعهده داشته و اشعار نیز از عطار و مولانا انتخاب شده که البته در قطعه «سرود وطن» کلام آن توسط موحد نیا سروده شده است.

علی یاری ‌پور (خواننده)، آرش فرهنگ‌فر (تمبک)، شروین مهاجر (کمانچه و کمانچه آلتو)، حسین رضایی‌نیا (دف و دایره)، شهرام غلامی(عود)، حسین روزبهانی (تار، بم تار و رباب)، سینا شکری (نی)، سحر محمدی (همخوان)، بهرخ شورورزی (همخوان) و بیتا همدانی (همخوان) در تولید این اثر، محمد موحدنیا (آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده سنتور) را همراهی کرده‌اند.

محمد موحد‌نیا نوازنده سنتور، دوره عالی موسیقی و مباحث تخصصی این ساز را در مکتب زنده یاد پرویز مشکاتیان آموخته و چند سالی است تمام تلاش و برنامه‌ریزی وی در زمینه آهنگسازی معطوف شده است.

علاقمندان برای تهیه آلبوم «سودای وطن» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها