فدراسیون ها مسئول قرارداد مربیان خارجی هستند

افشارزاده:پول اضافی به بسکتبال داده ایم

سیاست گذاری فدراسیون ها را تحسین می کنم

افشارزاده: نتیجه نهایی IOC تا هفته‌ی آینده می‌آید

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: به محض دریافت جواب IOC و با تعامل با وزارت ورزش و جوانان، مجمع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۹۸۶
افشارزاده: نتیجه نهایی IOC تا هفته‌ی آینده می‌آید


 "بهرام افشارزاده" در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز در یزد در رابطه با زمان انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار کرد: اساسنامه دارای 48 بند است که باید در خصوص هر ماده و بند صحبت و بررسی شود ولی فکر کنم اواخر کار است و چند بند است که روی آن بحث خواهیم کرد و احساس ما این است که به یاری خداوند تا هفته‌ی آینده نتیجه نهایی از طرف کمیته بین المللی المپیک به ایران اعلام خواهد شد.

وی در مورد برگزاری مجمع قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: به محض دریافت پاسخ IOC و با تعاملات ویژه‌ای که با آقای دکتر عباسی در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، مجمع حتماً برگزار خواهد شد.

افشارزاده همچنین حضور ورزشکاران تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های المپیک 2012 لندن را ارزشمند خواند و اظهار کرد: سیاست‌گذاری فدراسیون و تلاش ورزشکاران ایرانی حاضر در رقابت‌ها را تحسین می‌کنم.

وی در خصوص شانس مدال‌آوری تنیس روی میز کشورمان در المپیک آینده نیز بیان کرد: المپیک نبردگاه بسیار بزرگ و سختی به خصوص در برخی رشته‌ها مانند تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوومیدانی البته بجز پرتاب‌هاست که فاصله ما با آن زیاد است، لذا همین که ورزشکاران کشورمان در این رشته‌ها بتوانند در آسیا موفق به کسب مدال شوند، کاری بسیار ارزشمند انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا؛ افشارزاده در این مجمع که در سالن کنفرانس تالار فرهنگیان یزد برگزار شد، در رابطه درخواست‌هایی برای اختصاص بودجه‌ای به منظور برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور و همچنین رفع برخی موانع در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی درجه دو توسط هیات‌های استانی قول پیگیری و مساعدت داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها