مترو اول فروردین رایگان است

روز اول فروردین مترو رایگان است و برنامه حرکت مترو تهران از یکم تا چهارم فروردین 92 همانند روزهای تعطیل است.
کد خبر: ۵۵۰۴۱۷
مترو اول فروردین رایگان است

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین، شرکت بهره برداری مترو تهران آمادگی خود را برای ارائه خدمات بیشتر در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز اعلام کرد.

احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مترو تهران در روزهای آخر سال و نوروز 91 به منظور تسهیل در تردد شهروندان تهرانی برنامه ریزی ویژه‌ای انجام داده است تا با حرکت منظم قطارها انبوه مسافران تهرانی به راحتی جابجا شوند.

وی در خصوص برنامه حرکت قطارها اظهار داشت: در روز سه شنبه 29 اسفند ماه میزان حرکت قطارهای مترو افزایش می‌یابد و تردد قطارهای خط یک و دو مترو تهران از ساعات 8 صبح تا 6 بعد از ظهر با فاصله گذر هر 5 دقیقه خواهد بود. این درحالی است که در برنامه عادی روزهای تعطیل فاصله گذر قطارها در این ساعت هر 7دقیقه یکبار است.

مقدم با بیان این‌که در خط چهار این فاصله از 10 دقیقه یکبار به 8 دقیقه کاهش می‌یابد و در خط 5 برنامه حرکت‌ها همانند روزهای تعطیل(15 تا 20 دقیقه یکبار) خواهد بود افزود: تردد در 30 فروردین همانند برنامه روزهای تعطیل است اما با حرکت‌های فوق العاده در زمان ازدحام ؛ مسافران جابجا خواهند شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان این‌که روز اول فروردین مترو رایگان است تصریح کرد: برنامه حرکت مترو تهران در 1 تا 4 فروردین 92 همانند روزهای تعطیل است ودوشنبه تا پنجشنبه (5 تا 8 فروردین) قطارهای خط یک و دو از 8 صبح تا 8 شب با فاصله گذر هر 6 دقیقه یکبار حرکت خواهند کرد و در خط چهار این فاصله گذر در ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر 8 دقیقه خواهد بود. در خط پنج هم در ساعات پرتردد فاصله گذر15 دقیقه و در بقیه ساعت‌ها 20 دقیقه است.

وی تاکید کرد: جدا از برنامه ریزی فوق هر زمان که تعداد مسافران در ایستگاه‌ها افزایش پیدا کند آمادگی لازم برای حرکت قطارهای فوق العاده وجود دارد و به سرعت تسهیلات لازم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها