مجیدی و موسوی از نیمکت نشینی شاکی‌اند

پشت پرده غیبت 2 آبی پوش در قم

برخلاف آنچه در خبرها آمده است، دلیل غیبت فرهاد مجیدی و ایمان موسوی در دیدار مقابل صبا مصدومیت نیست، بلکه شاکی بودن​شان از نیمکت‌نشینی است.
کد خبر: ۵۴۶۴۶۰

به گزارش جام‌جم ورزشی، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در شرایطی امروز با برگزاری دیدار استقلال تهران و صبای قم در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم پیگیری می‌شود که این دیدار تحت تاثیر مسائل و مشکلات مالی و همچنین اختلاف نظرهای فنی در اردوی آبی‌ها قرار دارد.

در حالی که امروز در رسانه‌های مختلف از غیبت فرهاد مجیدی و ایمان موسوی در دیدار مقابل صبا به دلیل مصدومیت اخبار مختلفی مخابره شده است، اما خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که این دو بازیکن به لحاظ جسمی هیچ‌ مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند و غیبت آنها به نیمکت‌نشینی‌شان برمی‌گردد. از طرفی فرهاد مجیدی، کاپیتان نیمکت‌نشین استقلال که نیم فصل دوم در معدود دقایقی که برای تیمش به میدان رفته است، به‌دلیل این‌که در دیدار استقلال مقابل الریان قطر سیر نیمکت‌نشینی‌اش ادامه داشت از این موضوع به شدت ناراضی بوده و رابطه او با امیر قلعه‌نویی تیره‌تر از قبل شده است. این در حالی است که از سوی کادر پزشکی استقلال اعلام شد این بازیکن به‌دلیل آسیب‌دیدگی قادر به همراهی استقلال در قم نیست!

همچنین ایمان موسوی، مهاجم سابق نفت تهران که ابتدای نیم فصل دوم به استقلال پیوست به دلیل این‌که از سوی امیر قلعه‌نویی کمتر به کار گرفته شده بشدت ناراضی است و گفته می‌شود او به‌دلیل شرایط نامناسب روحی و عصبی بودنش از همراهی استقلال در قم بازمانده است.

به این ماجرا اظهار نظر صبح دیروز امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال را درباره دلایل توقف تیمش مقابل الریان قطر اضافه کنید که در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم‌تان در دیدار مقابل الریان قطر راضی بودید، ‌گفت: یکسری اشتباهات فردی در این مسابقه رخ داد و از بزرگان تیم توقع داشتم بازی را در آن شرایط مدیریت کنند. به عبارتی نه تنها از لحاظ تاکتیکی دچار اشتباه شدیم، بلکه مسابقه را هم مدیریت نکردیم.

سجادی چوب لای چرخ آبی نگذاشته است

البته همه دغدغه‌های این روزهای استقلال فنی نیست و مسائل و مشکلات مالی بدجور در این تیم ریشه دوانده است؛ به‌طوری که نه‌تنها بازیکنان از این شرایط ناخرسندند که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه هم بشدت از این موضوع نگران است. تا جایی که عصر روز شنبه به دفتر حمید سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان رفت و علاوه بر برطرف کردن سوءتفاهم ایجاد شده با او با تشریح شرایط استقلال خواستار مساعدت فوری وزارت ورزش به استقلال شد تا این تیم به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، آسیب نبیند.

فتح‌الله‌زاده در حالی به دیدار سجادی رفت که طی روزهای گذشته او هشدار داده بود برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان چوب لای چرخ استقلال می‌گذارند و در دیدار با محمدعباسی، وزیر ورزش و جوانان نام این افراد را فاش خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها