دو بازی بسیار مشکل در پیش داریم

پورحیدری: فقط قلعه نویی پاسخگو است

منصور پورحیدری پس از تمرین امروز استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل الریان اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام داد و فکر می کنم حقمان برد بود.
کد خبر: ۵۴۵۴۵۹
پورحیدری: فقط قلعه نویی پاسخگو است


وی افزود: می توانستیم در این بازی برنده باشیم ولی فکر می کنم کمی بدشانس بودیم و همه مسائل دست به دست هم داد تا نتیجه مساوی شود. ما سه بازی درخانه داریم که می توانیم از همه آنها امتیازات لازم را بگیریم.
یکی از خبرنگاران پرسید زوج صادقی و منتظری در استقلال خوب جواب می داد و چرا از یک بازیکن دیگر در این پست استفاده شد که پورحیدری گفت: این نظر کادرفنی است و نمی دانم چرا در خط دفاع از عمران زاده استفاده شده است اما این مسائل را سرمربی تیم می داند و بهتر است از قلعه نویی بپرسید که ترکیب تیمش را چگونه چیده است. فقط او پاسخگو است
وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد گفت: باید تلاش زیادی انجام داد و برنامه ریزی ها باید دقیق تر باشد. آن وقت می توان در خصوص این مسائل صحبت کرد.
رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیم های صبا و تراکتورسازی و پیروزی در این دو مسابقه می تواند به استقلال برای قهرمانی تضمین دهد گفت: دو بازی خیلی مشکل داریم و سرمربی صبا هم بسیار جوان است و کار برای ما دشوار خواهد بود اما مهمترین بازی ما مقابل تراکتورسازی است و روز جمعه باید مسابقه خوبی را ارائه دهیم تا راهمان را برای قهرمانی هموار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها