کشاورز: کارگری هستم که برای اضافه کردن دو سال خدمت سربازی خود به سوابق بیمه‌ای باید مبلغ هنگفتی را بپردازم. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم برای کسر این مبلغ به فکر چاره باشند.
کد خبر: ۵۴۳۷۰۷

یک شهروند: با وجود بازنشسته بودن، یکی از هزاران نفری هستم که پیامک انصراف یارانه‌ها برایم ارسال شد و یارانه نان را نیز به ما پرداخت نکردند. آیا این روال ندادن یارانه به ما ادامه خواهد داشت؟

رحیمی از تهران: برای مسکن مهر شرکت ایران‌خودرو بیش از 12 میلیون تومان پرداخت کردم و اکنون نیز با وجود تحویل ندادن آن بیش از پنج میلیون دیگر نیز طلب کرده‌اند. چرا؟

جمعی از شهروندان قم: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم برای ترمیم حقوق ما کارمندان و کارگران اداره بهزیستی قم اقدامات لازم را مبذول دارند.

مهدی‌پور از تهران: برای خود و فرزندم کارت اعتباری یکساله مترو با شرط گرفتن المثنی گرفتم. حال که فرزندم آن را گم کرده است، با وجود داشتن ته‌فیش پرداختی اولیه از صدور المثنی برای آن خودداری می‌کنند. مسئولان مترو در این زمینه مرا راهنمایی کنند.

یک شهروند: بعد از مدت‌ها که داروی اصلی بیماری ام.اس وارد بازار شده، قیمت آن سه برابر قبل شده است. از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم به فکر ما بیماران خاص باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها