غیبت سوریان، عبدولی و نوروزی

سه المپیکی در جام‌جهانی کشتی می‌گیرند

عقب ماندن از کشتی تقصیر خودم است

عبدولی: تا جام یادگار امام برمی گردم

سعید عبدولی امیدوار است کشتی‌گیران غیرت ایرانی را در جام جهانی زنده کنند.
کد خبر: ۵۴۲۰۴۴
عبدولی: تا جام یادگار امام برمی گردم

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی ترکیه درباره عدم حضورش در رقابت‌های جام‌جهانی تهران گفت: باتوجه به تصادفی که مدتی پیش داشتم برای حضور در این پیکارها از آمادگی خوبی برخوردار نیستم و در این مسابقات شرکت نمی‌کنم.
این فرنگی‌کار اندیمشکی افزود: البته از آمادگی نسبی‌ برخوردار هستم اما این مسابقات کشتی‌گیری را می‌خواهد که از نظر جسمی و روحی کاملا آماده باشد.
وی اظهار‌کرد: در پی تصادفی که داشتم، خودم باعث و بانی این شدم که از مسابقات جام‌جهانی عقب بمانم اما این موضوع را فراموش کرده‌ام و درصدد این هستم تا خود را برای مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام(ره)، آسیایی و همچنین جهانی مجارستان که سال آینده پیش‌رو داریم، آماده کنم.
عبدولی بیان‌کرد: خوشبختانه اکنون مصدومیتم برطرف شده و چند هفته‌ای است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام و بدنم نیز جوابگو بوده است ولی قصد دارم آمادگی‌ام را بالاتر ببرم. امسال در یکی از اردوهای تیم‌ملی شرکت کردم اما می‌خواهم تا زمانی‌که یک سر و گردن از همه بالاتر نباشم، در اردویی شرکت نکنم.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی گوانگ‌جو در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ملی می‌تواند بدون حضور محمد بنا در جام‌جهانی نتیجه بگیرد؟ به ایسنا گفت: بدون حضور بنا نتیجه گرفتن سخت است ولی امیدوارم باتوجه به تعصب بیشتر کشتی‌گیران ایرانی نسبت به سایر کشور‌ها، نتیجه بگیریم. امیدوارم کشتی‌گیران ما غیرت ایرانی را در این رقابت‌ها زنده کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها