مدیرعامل باشگاه سپاهان:با این برنامه ریزی مخالفم

تصمیم اول و آخر با خود "نوید کیا"ست

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان از کروش انتقاد می کند که چرا باشگاه ها را فدای برنامه ریزی تیم ملی کرده است.او یک بار دیگر با اشاره به منطق همیشگی "باشگاه ها تیم ملی را قوی می کنند"از فدراسیون فوتبال می خواهد باشگاه ها را در برنامه ریزی های خود ضعیف نکنند.
کد خبر: ۵۴۰۸۵۵
تصمیم اول و آخر با خود "نوید کیا"ست

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه برنامه ریزی کی روش طوری است که باشگاه ها فدای تیم ملی می شوند، گفت: کادر فنی تشخیص دهد نویدکیا می تواند به تیم ملی کمک کند او دریغ نمی کند. علیرضا رحیمی در خصوص حضور محرم نویدکیا در تیم ملی، مصوبه جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد با افرادی که داوران را زیر سوال ببرند، و آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بازی با پرسپولیس، گفتگویی را با مهر انجام داد که مشروح آن را در زیر از نظر می گذرانید:

 بازیکنان ما فقط به شکست پرسپولیس فکر می کنند

 مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: تیمی مانند سپاهان که در کورس قهرمانی قرار دارد با یک اشتباه خیلی آسیب می بیند. بنابراین بازیکنان ما با ارائه یک بازی خوب و منطقی باید مرتکب اشتباه نشده و فقط به شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و کسب 3 امتیاز فکر کنند.

 دوباره صدر جدول را پس می گیریم

 وی در همین خصوص افزود: ما کاری به شرایط پرسپولیس و موقعیت این تیم در جدول رده بندی کاری نداریم چون برای ما بدست آوردن سه امتیاز مهم است ضمن اینکه پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس است و هوادارانش همواره از این تیم حمایت می کنند. در حال حاضر هدف ما این است که دوباره صدر جدول را از استقلال پس بگیریم.

 رحیمی در خصوص حضور سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت ها گفت: تیم ما هر روز نسبت به قبل شرایط بهتری پیدا می کند و کادر فنی در حال برطرف کردن نقاط ضعف تیم است ضمن اینکه هماهنگی بین بازیکنان و کار تیمی ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

 تحت فشار هستیم اما شرایط فدراسیون را درک می کنیم

 وی افزود: فدراسیون فوتبال مجبور است که به دلیل محدودیت زمانی لیگ برتر را به طور فشرده به پایان برساند. در حال حاضر به دلیل حضور در رقابت های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فشار زیادی بروی تیم ماست اما ما شرایط فدراسیون فوتبال را نیز درک می کنیم البته سرمربی تیم ملی وقفه های بی دلیل زیادی را در رقابت های لیگ برتر ایجاد کرد که برخی از آنها لزومی نداشت. همه دیدند این اردهای بلند مدت منجر به نتیجه گیری تیم ملی نشد.

 برنامه ریزی کی روش به گونه ای است که باشگاه ها فدای تیم ملی می شوند

 مدیر عامل باشگاه سپاهان کرد: متاسفانه کی روش طوری برای تیم ملی برنامه ریزی می کند که باشگاه ها فدای تیم ملی می شوند. اگر باشگاه ها قدرتمند نباشند تیم ملی قوی نخواهیم داشت باید اولویت با باشگاه ها باشد البته باشگاه سپاهان تا به امروز هیچ اعتراضی به برنامه های تیم ملی و یا حتی اشتباهات داوری که در لیگ اتفاق می افتد نداشته است.

 نباید با ایجاد ترس و برخورد شدید صورت مسئله را پاک کنیم

 وی در خصوص مصوبه جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد شدید با افرادی که داوران را زیر سوال می برند، تصریح کرد: ما نباید با ایجاد ترس و برخورد شدید بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم چون خروجی خوبی نخواهد داشت. باید همه اهالی جامعه فوتبال دست به دست هم بدهند تا اشتباهات داوری به حداقل برسد. من فکر می کنم برنامه 90 به بهترین شکل انعکاس دهنده مسائل فوتبال و از جمله داوری است که این برنامه نظرات افکار عمومی را نیز ر این خصوص بازتاب می دهد.

 باید به داور کمک کنیم اشتباهاتش به حداقل برسد

 رحیمی در خصوص مسائل داوری دیدار تیم های فوتبال راه آهن و سپاهان تاکید کرد: تیم داوری بازی راه آهن و سپاهان مرتکب اشتباهاتی شد اما قطعا این اشتباهات به عمد نبوده است. ما باید در زمین به داور کمک کنیم که خوب قضاوت کرده و اشتباهاتش به حداقل برسد. من حتی در این خصوص با بازیکنان، کادر فنی و هواداران سپاهان نیز صحبت کرده ام.

 فرقی برایم نمی کند مجمع فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار شود

 وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه مهلت ماموریت کفاشیان در فدراسیون فوتبال رو به اتمام است، آیا مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال باید هرچه سریعتر برگزار شود، گفت: من در این خصوص نظری ندارم و برایم تفاوتی نمی کند که مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قبل از آغاز سال 1392 یا پس از ان برگزار شود.

 کادر فنی تشخیص دهد نویدکیا می تواند به تیم ملی کمک کند او دریغ نمی کند

مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص دعوت محرم نویدکیا به تیم ملی تاکید کرد: من مطمئنم اگر کادر فنی تیم ملی تشخیص دهد محرم نویدکیا می تواند به تیم ملی کمک کند، این بازیکن به تیم ملی کمک خواهد کرد. نوید کیا در حال حاضر در اوج آمادگی به سر می برد اما خود او باید تصمیم اول و آخر را بگیرد. مطمئن باشید هر تصمیمی که نوید کیا بگیرد بگیرد برای باشگاه سپاهان محترم بوده و از آن حمایت می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها