رئال مادرید در مستایا بیدار شد

حتی هواداران خوش بین رئال‌مادرید هم فکر نمی‌کردند تیمشان با این نتیجه در خانه والنسیا پیروز شود، اما هر چه از دقایق نیمه اول بازی گذشت رویای محال آنها بیشتر به واقعیت نزدیک شد.
کد خبر: ۵۳۲۱۵۶

رئال مادرید در هفته‌ای که بارسلونا نخستین شکست این فصل خود را پذیرا شد، با پنج گل والنسیا را درهم کوبید تا نشان دهد اگر غفلت مردان کاتالان ادامه داشته باشد، آنها با شتاب بیشتر فاصله خود را با صدر جدول کم خواهند کرد.

تمام گل‌های رئال در نیمه‌اول به ثمر رسید تا دومین پیروزی شاگردان مورینیو مقابل مردان پلگرینی در دو هفته رقم بخورد. رئال‌مادرید هفته گذشته در دور رفت رقابت‌های کوپا‌دل‌ری در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست داده بود، اما پیروزی 5 بر صفر در مستایا، لذت دیگری داشت.

در این بازی گونزالو هیگواین در دقیقه 9 اولین گل را زد و پس از آن آنخل دی ماریا در دقیقه 34 اختلاف را به دو رساند. مادریدی‌ها به سرعت و تنها دو دقیقه بعد توسط کریستیانو رونالدو به گل سوم رسیدند و ستاره پرتغالی در دقیقه 42 یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. گل پنجم را هم دی‌ماریا در آخرین دقیقه نیمه اول زد تا شاگردان مورینیو با پیروزی 5 بر صفر وارد رختکن شوند.

با دو گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند، شمار گل‌های او در لیگ‌های باشگاهی به عدد 300 گل رسید.

رونالدو که پیش از این در 292 بازی با پیراهن منچستریونایتد 118 گل زده بود، در صد و هفتاد و چهارمین بازی خود برای رئال مادرید تعداد گل‌هایش را برای این تیم به 177 رساند. او در اسپورتینگ لیسبون نیز طی 31 بازی موفق شده بود پنج گل به ثمر برساند تا در مجموع و497 بازی زننده 300 گل برای تیم‌هایش باشد.

در سایر دیدارهای یکشنبه‌شب اتلتیکو مادرید با پیروزی 2 بر صفر مقابل لوانته از شکست بارسا استفاده کرد تا اختلاف خود را با صدر جدول کم کند. آدریان لوپز در دقیقه 32 اولین گل میزبان را در ویسنته کالدرون به ثمر رساند و پس از آن کوک در دقیقه 60 دومین گل شاگردان سیمئونه را به ثمر رساند.

البته این پیروزی برای اتلتیکو گران تمام شد، چراکه رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی این تیم به دلیل مصدومیت مجبور شد قبل از گل دوم تیمش زمین مسابقه را ترک کند. این باشگاه پس از مسابقه اعلام کرد که فالکائو از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده، اما مدت‌زمان دوری وی از میادین را اعلام نکرد.

هم‌اکنون بارسلونا با 55 امتیاز صدرنشین است. اتلتیکو مادرید با 47 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و رئال مادرید با 40 امتیاز تیم سوم جدول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها