مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با تشریح تغییرات جدید صدور و رنگ بندی قبوض گاز مشترکان خانگی از صدور قبوض پیامکی گاز خبر داد و اعلام کرد: فعلا برنامه‌ای برای حذف قبوض کاغذی گاز مشترکان وجود ندارد.
کد خبر: ۵۲۱۵۶۹

محمدرضا غروی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آغاز صدور قبوض پیامکی گاز برای مشترکان خانگی، گفت: این طرح در راستای توسعه دولت الکترونیک و به صورت آزمایشی در اصفهان آغاز شده است. مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با اعلام این‌که در صورت کارایی و استخراج نتایج مثبت، صدور قبوض پیامکی گاز به صورت گسترده‌تری انجام می‌شود، تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای برای حذف قبوض کاغذی گاز مشترکان مختلف وجود ندارد.

این مقام مسئول همچنین یکی از شروط صدور قبوض پیامکی گاز را میزان استقبال مشترکان و مردم عنوان کرد و افزود: در شرایط فعلی این طرح آخرین مراحل آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد.

وی همچنین در پاسخ به این شایعه که صدور قبوض گاز در برخی از استان‌ها متوقف و مشترکان از طریق مراکز پیشخوان دولت باید اقدام به دریافت قبض گاز کنند، توضیح داد: اجرای این چنین طرحی به هیچ وجه صحت ندارد. به گفته مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، تاکنون هیچگونه تغییری در صدور قبوض گاز مشترکان بویژه خانگی و تجاری اعمال نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها