میلان برای پنجمین بار در 8 بازی نخست، طعم شکست را چشید

پیروزی بارسلونا در بازی 9 گله

در شبی که بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا پیروز شدند، تیره روزی‌های میلان در سری A ادامه پیدا کرد و این تیم با پذیرفتن شکست سه بر دو مقابل لاتزیو، برای پنجمین بار در هشت بازی اخیر، با سرافکندگی زمین مسابقه را ترک کرد.
کد خبر: ۵۱۱۰۷۷

قرمز و مشکی‌های میلان در هفته هشتم سری A در حضور 30 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک رم، به مصاف لاتزیو رفتند اما خیلی زود قافیه را به این حریف واگذار کردند و تا دقیقه 50، سه بار دروازه‌شان را باز شده دیدند. برای لاتزیو در این بازی اندرسون هرنانس (25)، آنتونیو کاندروا (41) و میروسلاو کلوزه (49) گلزنی کردند. البته در 30 دقیقه پایانی نایجل دی یانگ (61) و استفان الشراوی (79) برای میلان گلزنی کردند اما این گل​ها فقط از سنگینی شکست میلان کاست و امتیازی برای این تیم دربر نداشت.

در دیگر بازی شنبه شب فوتبال ایتالیا که از حساسیت بالایی برخوردار بود، دو تیم بالانشین یوونتوس و ناپولی در حضور 37 هزار تماشاگر ورزشگاه یووه آره نا به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های مارتین کاسرس (80) و پل پوگبا (82) به سود یوونتوس به پایان رسید. یووه با این پیروزی 22 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

ماراتن گلزنی در لاکرونیا

آنهایی که بازی شنبه شب دپورتیوو لاکرونیا و بارسلونا را دیدند از تماشای یک فوتبال زیبا، مهیج و پرگل لذت بردند؛ دیداری که 9 گل داشت و در نهایت با پیروزی پنج بر چهار بارسا به پایان رسید.

در 20 دقیقه نخست این بازی پس از آن‌که یوردی آلبا (3)، کریستین تیو (8) و لیونل مسی (18) برای بارسا گلزنی کردند، همگان پیش بینی یک پیروزی آسان را برای این تیم داشتند، اما در ادامه لاکرونیا معادلات را به هم زد و دو بار در دقایق 26 و 37 توسط پیزی و برگانتینوس به گل رسید. نیمه اول یک گل دیگر هم داشت که در دقیقه 43 توسط لیونل مسی به ثمر رسید. با آغاز نیمه دوم باز هم لاکرونیا فاصله خود را کم کرد و توسط پیزی برای سومین بار به گل رسید. اخراج خاویر ماسچرانو در دقیقه 49 هم آنها را امیدوار کرد که برای تساوی تلاش کنند اما مسی در دقیقه 77 بار دیگر فاصله را به دو گل افزایش داد. این گل دو دقیقه بعد با گل به خودی یوردی آلبا پاسخ داده شد، اما در نهایت با برتری پنج بر چهار بارسا خاتمه یافت تا این تیم با 22 امتیاز همچنان صدرنشین باقی بماند.

پیش از این بازی، رئال مادرید هم در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو موفق شد با نتیجه دو بر صفر سلتاویگو را شکست دهد. گل‌های رئال مادرید را در این بازی گونزالو هیگواین (11) و کریس رونالدو (67 ـ پنالتی) به ثمر رساندند.

رکورد بایرن مونیخ

هفته هشتم بوندس‌لیگا هم با رکوردشکنی بایرن مونیخ آغاز شد. مردان باواریایی که در حــــضور بیش از 54 هزار تماشاگر ورزشگاه فورتونا دوسلدورف به میدان رفته بودند موفق شدند با نتیجه 5 بر صفر میزبان خود را در هم بکوبند و به رکورد هشت پیروزی پیاپی در آغاز رقابت‌های بوندس‌لیگا دست پیدا کنند. این بازی همچنین یک رکورد دیگر به همراه داشت و سیصدمین پیروزی بوندس‌لیگایی یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ محسوب می‌شد. در این بازی ماریو ماندزوکیچ (28)، لوئیز گوستاوو (36)، توماس مولر (56 و 86) و رافینیا (87) گل‌های بایرن را به ثمر رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها