فرمانده گردان حزب‌الله-لشکر 5 نصر

استعفای کارمند شماره65819

جنگ که شروع شد، بارها تقاضای اعزام به جبهه داد. با تقاضایش موافقت نمی‌شد. سرخورده و بی‌قرار، پای تلویزیون که می‌نشست و یا اخبار روزنامه‌ها را که می‌خواند، به واماندگی خود افسوس می‌خورد. شده بود رییس آبرسانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس.
کد خبر: ۵۰۳۲۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، سال 64 در اوج بی‌تابی تعطیلات نوروز را گذراند و با شروع کار در سال جدید نامه‌ای روی میز رییس پالایشگاه گاز  گذاشت و تقاضای جدی‌اش مبنی بر عزیمت به منطقه را اعلام و عازم منطقه جنگی شد.

بسم‌الله القاسم الجبارین 
می‌نماند در جهان یک تار مو کل شیء هالک الا وجههُ

ریاست محترم پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد ـ برادر جمالی‌نیا

سلام علیکم

انسان پیوسته دستخوش عواطف و احساس خودش می‌باشد. اما فرق است میان آنکه از سرعشق بدین حال می‌رسد تا آنکه از سر هوی، گرچه حدود سه ماه قبل هم شفاهاً تقاضای اعزام شد لیکن سکوت در مقابل پاسخ منفی به دلایل زیر بوده که نواقص و اشکالاتی در آبرسانی مشهود بوده و علاوه بر آن اراضی بایر این واحد بر آن داشت که به لطف خداوند، فضای سرسبز و مثمرثمری ایجاد شود. در ضمن اشکالات واحد نیز به حول و قوه الهی برطرف گردید.

گرچه در تب اعزام سوختم و صبر نمودم اکنون به لحاظ نیاز مبرم جبهه و آن شور حسینی که از دمادم امام امت بر ما دمیده شده، ننگ باد که بتواند در جبهه مثمرثمر باشد و دنیای پرطاوس‌وش فریبش دهد.

به لبخند فرزندش دلخوش باشد حال اینکه فرزند دیگری در تب دیدار پدر می‌سوزد به خانه‌اش بنگرد و در جای دیگر خانه بر سر هم‌نوعش به‌دست دشمنان اسلام فرود آید مجذوب کانون آرام خانواده‌اش باشد که کانون خانواده‌ای را جنگ تحمیلی به فراغ مبدل ساخته.

آری، مسئله نیاز در مقابل اعزام یک تئوری توجیهی بیش نیست چراکه در عرصه عشق و شناخت هیچ عاملی قدرت آن را ندارد که مانع این سیر الی‌الله گردد.

لذا با توجه به اینکه درخواست قبلی را در صادقانه‌ترین طبق اخلاص نهاده از حضورتان عاجزانه تقاضای اعزام به جبهه شد ولی در مقابل جواب منفی دریافت گردید.

عطف به فرموده شما که زمین خداوند بدون حجت نمی‌ماند، که این امر در همه ابعاد مصداق دارد، اگر همان تقاضا برایتان میسر است اجرکم عندالله؛ در غیر این صورت مستدعی‌است با هرکدام از خواسته‌های زیر نظر موافق دارید در اسرع‌وقت اعلام فرمائید:

الف) حدود 45 روز مرخصی و 15 روز استراحت طلب دارم، با مجموع آن به اضافه مرخصی حتی‌الامکان سال جاری موافقت فرمائید.

ب) با مدت سه ماه مرخصی بدون حقوق موافقت فرمائید.

ج) انتقال پست سازمانی در مقابل هر پستی که اعزام به جبهه در امر مربوطه زیان‌آور نباشد. (کتباً اعلام می‌نماید در صورت حیات اعتراضی بعداً ننماید.)

د) از آنجایی که عمر جنگ تحمیلی ثابت نمود فضای مصفای روحانی جبهه طریق نزدیک‌تر انسان به معبودش می‌باشد خواهشمند است با استعفای کارمند شماره 65819 موافقت فرمائید.

من به هر جمعیتی نالان شدم        جفت خوش حالان و بدحالان شدم
هر کسی از ظن خود شد یار من     وز درون من نجست اسرار من

الیس الصبح به قریب

رییس آبرسانی سرخس ـ پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد- ابراهیم محبوب

ان تنصرالله ینصرکم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها