مریم رجوی سرکرده منافقین برای جلوگیری از اخراج و انتقال اعضا به کمپ لیبرتی که موجب فروپاشی فرقه‌اش می‌شود، ضمن التماس به وزیر امور خارجه آمریکا، چادرنشینی در مرز اردن را پیشنهاد داد.
کد خبر: ۴۶۰۹۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، با توجه به قطعی شدن اخراج منافقین از پادگان اشرف و انتقال آنها به کمپ لیبرتی و با در نظر گرفتن شرایط پذیرش پناهندگی که به صورت انفرادی است، هر یک از افراد می‌توانند برای خود تصمیم‌گیری کنند که این موضوع سبب فروپاشی تشکیلات منافقین در عراق می‌شود.

همچنین پیش از این دولت عراق مطابق با قوانین پناهندگی، در اخراج گروه اول از اعضای منافقین، اجازه انتقال لوازم اضافی که اغلب آنها تجهیزات جاسوسی و نظامی بود را به منافقین نداد.

ناتوانی از درک حقایق ایران

سخنگوی فراکسیون اقلیت اصلاح طلبان در مجلس هفتم که در آمریکا به سر می برد، در پیامی حضور مردم در انتخابات مجلس نهم را تاسوعای سیاسی ملت ایران خواند و نوشت: این حضور آگاهانه مردم نشان داد رهبران مبهم و سخنگویان جعلی جنبش ساختگی سبز که با چشمان بسته و دهان بزرگ بر طبل تحریم انتخابات می کوبیدند، چقدر از درک واقعیات و حقایق ایران اسلامی ما فاصله دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نورالدین پیرموذن که برغم حضور چهار ساله در بوستون آمریکا و مصاحبه با برخی رسانه های غربی، در انتخابات اخیر مجلس در چرخشی آشکار، از مواضع قبلی خود اعلام برائت و در پیامی در سوم اسفند، از مردم اردبیل برای شرکت در انتخابات دعوت کرد، در پیام جدیدش، حماسه دوازدهم اسفند را روز انتخاب بزرگ ملت ایران نامیده است.

نماینده سابق مردم اردبیل در مجالس ششم و هفتم، که تا چندی پیش پای ثابت مصاحبه های ضد ایرانی در بی بی سی و صدای آمریکا بود و گویا توبه کرده در این پیام خطاب به همشهریان خود نوشته است: حضور پرشور و حماسه ساز مردم در پای صندوق های رای، نشانه رشد و بلوغ سیاسی و لبیک به موقع به ندای رهبر معظم انقلاب بود و برگ زرین دیگری به افتخارات سیاسی استان اردبیل افزود.

اختلاف در جبهه اپوزیسیون

مفسر شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی گفت : من فکر می کنم این کار اقای خاتمی (شرکت در انتخابات 12 اسفند)حاکی از اختلاف عمیق در جبهه اپوزیسیون می باشد.

روز گذشته در برنامه ای که برای ایجاد ابهام در صحت انتخابات مجلس نهم ایران در بی بی سی فارسی برگزار شده بود ، " سعید برزین " مفسر این شبکه سلطنتی در پاسخ به این سوال که چرا اقای خاتمی در انتخابات شرکت کرده است گفت: "من فکر می کنم این کار اقای خاتمی حاکی از اختلاف عمیق در جبهه اپوزیسیون می باشد. یک شکاف بین کسانی که اعتقاد به اصلاح حکومت دارند و دیگران که به ان اعتقاد ندارند."

کرملین درانتظار پوتین

 مردم روسیه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پای صندوق های رای رفته اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، انتظار می رود در این انتخابات ولادیمیر پوتین، نخست وزیر روسیه برای سومین بار پیروز و به عنوان رئیس جمهوری وارد کاخ کرملین شود.

در این انتخابات ، پوتین، با گنادی ژیوگانوف از حزب کمونیست، میخائیل پروخوروف، میلیاردر روس، ولادیمیر ژیرینوفسکی از حزب دست راستی لیبرال دموکرات و سرگئی میرونوف، رییس پیشین سنای روسیه رقابت ‌ کند.

دوره ریاست جمهوری پوتین پس از دو دوره پیاپی در سال 2008 به پایان رسید، درحالی که وی بر اساس قانون اساسی روسیه نمی ‌توانست برای سومین دور به این مقام دست یابد، اما وی اکنون پس از گذشت یک دوره مجاز به شرکت در رقابت ‌های انتخاباتی است.

صبر شکوری راد

 علی شکوری راد در وبلاگ خود نوشته است:من هیچ خبری از اینکه چرا خاتمی به پای صندوق رای رفت ندارم ولی مطمئن هستم عامل آن خوف بوده است.
 
خوف از اینکه مبادا رای ندادن او آب به آسیاب کسانی بریزد که با تمام قوا تمام روزنه های اصلاح را مسدود می کنند.
 
وی افزود: خوف از جنس تقوی و شجاعت است و ترس در مقابل آن. شاید لازم باشد چند ماهی صبر کنیم تا حکمت رای دادن خاتمی را دریابیم نباید اشتباه و خود زنی کنیم فقط باید قدری صبر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها