پدر معتاد که در پی شکنجه دادن پسر 9 ساله‌اش موجب مرگ او شده است، توسط کارآگاهان جنایی استان البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۴۵۵۵۹۶

به گزارش «جام‌جم»، روز 25 دی امسال مردی، پسر 9 ساله‌ای را به بیمارستان شهید باهنر کرج منتقل و از پرستاران برای نجات او درخواست کمک کرد.

این مرد به پرستاران گفت: علی پسر همسایه‌ اش است که ساعاتی پیش تصادف کرده است.

به این ترتیب کودک آسیب‌دیده به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و تلاش پزشکان برای نجات او آغاز شد.

مسوولان حراست بیمارستان نیز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرج گزارش کردند؛ در همین موقع آنها متوجه شدند، از مردی که کودک را به بیمارستان آورده، خبری نیست.

آدرس خانه کودک، اشتباهی بود

آنها به جستجو در محوطه بیمارستان پرداختند اما او را پیدا نکردند.دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی در بیمارستان و اطلاع از فرار مردی که کودک را به آنجا آورده بود، به نشانی خانه‌ای که وی در پرونده ثبت کرده بود، اعزام و در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، آدرس اشتباهی بوده است.

جستجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این که روز بعد ماموران اطلاع یافتند پسر 9 ساله جان خود را از دست داده است.

ماموران انتظامی با تحقیق از پزشک معالج کودک متوجه شدند علی، قربانی کودک ‌آزاری شده و آثار بر جای مانده در بدن او نشان می‌دهد بارها شکنجه و سوزانده شده و علت مرگش نیز همین شکنجه‌ها و اصابت جسمی سخت به ناحیه سرش بوده است
.

جسد علی 9 ساله با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

در حالی که تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان البرز برای دستگیری عامل جنایت آغاز شده بود، روزهای پایانی هفته گذشته یکی از مسوولان بیمارستان به پلیس خبر داد مردی با حضور در آنجا ادعا می‌کند همسایه علی ـ کودک فوت شده ـ بوده و قصد ملاقات با او را دارد.

دستگیری عامل جنایت در بیمارستان

در پی این تماس، ماموران بلافاصله عازم بیمارستان شده و به تحقیق از این مرد پرداختند و در پی اظهارات متناقض وی، پس از هماهنگی قضایی او را به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز انتقال دادند.

این متهم در بازجویی‌ها گفته‌های قبلی‌اش را تکرار می‌کرد تا این که وقتی شنید علی مرده است، بناچار زبان به اعتراف گشود و با معرفی خود به عنوان پدر کودک، خود را عامل مرگ پسرش معرفی کرد.

اعتراف پدر معتاد به قتل

پدر سنگدل در اظهاراتش گفت: به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر همسرم از من جدا شد و پسرمان علی با من زندگی می‌کرد. هر بار که موفق به تهیه مواد مخدر نمی‌شدم، علی را کتک می‌زدم.

متهم به قتل افزود: روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر در خانه دوستم، وقتی به خانه‌مان رفتم، گوشی تلفن همراهم را پیدا نکردم
.

وی یادآور شد: از علی خواستم گوشی تلفن همراهم را پس دهد اما او گفت آن را برنداشته است. عصبانی شدم و با شیلنگ و سیخ او را آنقدر کتک زدم که بی‌هوش شد. بدون توجه به وضعیت پسرم، خوابیدم و روز بعد وقتی بیدار شدم، مشاهده کردم بالش او پر از خون شده و هر چه صدایش زدم جواب نداد.

پدر متهم به قتل افزود: سراسیمه او را به بیمارستان بردم و از ترس با ارائه آدرس اشتباهی، فرار کردم. باورم نمی‌شود پسرم را با دستان خودم کشته‌ام. من مستحق مرگ هستم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها