«مدار 10 درجه» نام مجموعه مستندی است که با محوریت فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش از امشب روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت.
کد خبر: ۴۴۲۸۰۱

این مجموعه مستند می​کوشد به بحران دزدان دریایی سومالی و سفر ناوگروه اعزامی نداجا به خلیج عدن بپردازد. مجموعه مدار 10 درجه در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای در گروه اجتماعی شبکه 3 و با همکاری نیروی دریایی ارتش آماده شده است.

این مجموعه قرار است از امشب ساعت 30‌/‌23 از شبکه 3 سیما پخش شود. / جام جم

هفته فیلم نادر طالب‌زاده در شبکه مستند سیما

شبکه مستند سیما از امشب تا 10 آذرماه، آثار نادر طالب‌زاده را با حضور خود مستندساز در قالب برنامه «شب‌های مستند» نقد و بررسی خواهد کرد.

شب‌های مستند که هر شب ساعت 19 به پخش و نقد فیلم‌های سینمای مستند و آثار شاخص مستندسازان ایران می‌پردازد، از امشب آثاری از این کارگردان پخش می‌کند که با حضور سعید قطبی‌زاده، مجری ـ کارشناس، نقد و بررسی خواهد شد.

امشب مستند «والعصر»، فردا یکشنبه 6 آذر «خنجر و شقایق»، دوشنبه 7 آذر «شمارش معکوس»، سه‌شنبه 8 آذر مستند سیاسی «آمریکا، آخرین اشتباه»، چهارشنبه 9 آذر «ما آنجا بودیم» و پنجشنبه 10 آذر هم فیلم مستند «مهمان کلمبیا» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. شب​های مستند به تهیه‌کنندگی بابک میزانی هر شب به جز جمعه‌ها، ساعت 19 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد./ جام جم

معرفی مدیرکل جدید روابط عمومی صدا و سیما

رئیس سازمان صدا و سیما طی حکمی سیدتقی سهرابی را به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی رسانه ملی منصوب کرد.

مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی در این حکم از مدیرکل جدید روابط عمومی خواسته است با اتخاذ تدابیر لازم، به​کارگیری نیروهای خبره و استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی زمینه بهره‌مندی هرچه بهتر دست‌اندرکاران رسانه ملی را از وجوه متنوع افکار عمومی از یک سو و اطلاع‌رسانی مفید و موثر از سوی سازمان به مخاطبان را فراهم کند.

سهرابی پیش از این مدیریت تولید و اطلاع‌رسانی حوزه ریاست سازمان صدا و سیما را عهده‌دار بود. / جام جم

«خنده‌بازار» کسی را دلگیر نمی​کند

مدیر شبکه 3 سیما گفت: سری جدید طنز «خنده بازار» از محتوای بهتری برخوردار است و ما تلاش کردیم در آن کسی را دلگیر نکنیم.

علی‌اصغر پورمحمدی درباره حذف برخی بخش‌های مجموعه برنامه «خنده بازار» و اضافه شدن بخش‌های جدید هم گفت: این اتفاق ارتباط به دلخوری کسی ندارد. در حقیقت خود گروه تصمیم گرفتند که برخی از بخش‌ها حذف شود.

پورمحمدی ادامه داد: ما جلسه‌ای با سازندگان برنامه برگزار کردیم و در آنجا مشخص شد که مردم طی تماس با شبکه و ارسال پیامک اعلام کرده‌اند که برخی از بخش‌ها خسته‌کننده است و دوره‌اش تمام شده و بهتر است که در آنها تنوع ایجاد شود، ما هم به حرف مخاطبانمان گوش می‌کنیم.مدیر شبکه 3 درباره سری جدید مجموعه طنز
«خنده بازار» و کم شدن بار انتقادی آن نیز گفت: سعی ما این است که در سری جدید به فرد حقیقی توهین نشود و کسی را دلگیر نکنیم. ضمن این که محتوای این سری بهتر شده و رویکرد انتقادی آن هم کمتر نشده است.

سری اول خنده بازار عید امسال از شبکه 3 سیما پخش شد و با بازتاب های مختلفی روبه​رو شد.

نقد مسائل روز جامعه و استفاده از جذابیت های طنز باعث شد اولین سری این مجموعه با موفقیت روبه​رو شود تا آنجا که ساخت سری های بعدی این برنامه در دستور کار قرار گرفت./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها