هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

کهکشانی‌ها به زاینده رود رسیدند

رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر امروز با انجام سه بازی به پایان می رسد.
کد خبر: ۴۳۵۹۵۲

در مهمترین دیدار امروز (شنبه) استقلال در اصفهان مهمان تیم ذوب آهن است و تیم قعرنشین مس سرچشمه میزبان تیم نفت آبادان است و در دیگر دیدار هم شهرداری تبریز در قم به مصاف صبای این شهر خواهد رفت.

نگاهی به ادامه رقابت های هفته یازدهم می اندازیم:

مس سرچشمه - نفت آبادان

تیم قعرنشین مس سرچشمه میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. این تیم اولین تیمی بود که سرمربی خود را برکنار کرد و اصغر شرفی را به جای سنجری آورد اما وی هم هنوز نتوانسته این تیم را از قعر جدول نجات دهد.

شرفی امیدوار است در خانه مقابل نفت آبادان دومین پیروزی خود را جشن بگیرد تا امیدوار به ادامه لیگ شود.

وی برای این منظور، امیدش به «حسن هوری» در درون دروازه، «برنوویچ» در خط میانی و «علی سامره» در خط حمله است البته «هوری» که سه فصل کاپیتان نفت آبادان بود انگیزه زیادی در این دیدار دارد.

نفت آبادان هم با غلام پیروانی در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و رده هفتم جدول را در اختیار دارد. نفتی ها امیدوار هستند تا در کرمان امتیاز کسب کنند و دست خالی از کویر  بازنگردند.

صبای قم- شهرداری تبریز

صبای قم در هفته گذشته در خانه مقابل ذوب آهن شکست را قبول کرد تا عبدالله ویسی و شاگردانش در این هفته چشم به سه امتیاز بازی مقابل شهرداری تبریز برای جبران هفته گذشته داشته باشند.

ویسی برای این بازی امیدش به «کاشی»، «حمدی نژاد»، «بروش» و «عنایتی» است تا هر سه امتیاز را کسب کند.

در آنسوی میدان، شهرداری تبریز قرار دارد که در هفته گذشته برد باارزش را مقابل ملوان بدست آورد و به رده هشتم جدول صعود کرد. حالا «یسیچ» و شاگردانش امیدوار هستند تا در «قم» امتیاز کسب کنند و ناکام نباشند.

«یسیچ» روی «میثم بائو» و «دقیقی»، دو بازیکن کلیدی و با تجربه خود حساب باز کرده است و دل به ضد حملات خطرناک تیمش بسته است.

ذوب آهن - استقلال

ذوب آهن دو بازی متوالی را برده تا 17 امتیازی شود و به رده ششم جدول صعود کند.

اختلاف ذوب آهن با صدر جدول چهار امتیاز است و منصور ابراهیم زاده به همراه شاگردانش به دنبال کسب هر سه امتیاز هستند تا فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند البته این روزها باشگاه ذوب آهن وضعیت خوبی از نظر مالی ندارد و حتی تا انحلال دیگر رشته ها نیز پیش رفت که با دخالت استانداری فعلا این موضوع لغو شد.

سرمربی ذوبی ها، «ماچادو» را به علت محرومیت در اختیار ندارد اما «قاسم حدادی فر» کاملا شرایط بازی را دارد ضمن اینکه «قاضی» و «فرهادی» نیز می توانند در این دیدار نقش محوری را داشته باشند.

استقلال نیز با تزریق پول به بازیکنانش روحیه خوبی را کسب کرده و پرویز مظلومی امیدوار است تا در غیاب «مجتبی جباری»، «فرهاد مجیدی»، «جاسم کرار» تأثیرگذاری خود را به نمایش بگذارند و هر سه امتیاز را کسب کند و صدر جدول را با توقف نفت تهران به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها