در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در زمانهای که اکثر امور به کمک اینترنت و کاربریهای فناوری اطلاعات و بدون نیاز به حمل و نقلهای درونشهری و برونشهری قابل انجام است، دور از انتظار نیست که صاحبان مشاغل و صنایعدست از صرف هزینه چند میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبانها و معابر برداشته و با هزینههایی بسیار کمتر به سمت تبلیغاتی اینترنتی بشتابند و صد البته با بازدهی بیشتر نیز روبهرو باشند.
در طول سالهای گذشته سایتهای زیادی در ایران با موضوع آگهی و نیازمندیها شروع به فعالیت کردند که البته بسیاری از آنها با اسکریپتهای آماده و یکسانی راهاندازی شده و به دلیل عدم نوآوری و ارائه سرویسهای جدید و متنوع، پس از چند ماه به تعطیلی کشیده شدند.
اما در این میان سایتهایی هم بودند که به صورت جدی روی این نوع از تجارت تمرکز داشته و با برنامهریزی و ارائه خدمات خوب توانستهاند جایگاه مناسبی نزد کاربران خود به دست آورند.
در زیر ملاکهایی را که میتوان از آنها برای بررسی و مقایسه این سایتها و احیانا درج آگهی در آنها استفاده کرد، ارائه میشود:
۱ـ رنک گوگل: یکی از مهمترین پارامترها برای اطمینان یافتن از پربیننده بوده بودن سایت و همچنین نمایش آگهی در موتورهای جستجویی همچون گوگل و نمایه شدن در آنها رنک (Rank) سایت است. بنابراین یکی از مهمترین خصوصیات یک سایت نیازمندی موفق، بالا بودن رنک گوگل آن سایت است.
۲ـ رتبه الکسا: رتبه الکسا براساس تعداد نمایش صفحات سایت توسط کاربران طبقهبندی میشود و هرچه تعداد بازدید صفحات یک سایت بالاتر باشد رتبه آن سایت در الکسا پایینتر خواهد بود.
۳ـ تعرفه قیمت آگهی: روشن است که هر آگهی دهندهای برای تبلیغات خود بودجه محدودی در نظر دارد و باید آن را به بهترین روش ممکن هزینه کند.
منبع: وب ترین
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد