امروزه حتی در کشورهای در حال توسعه‌ای مانند کشور ما اینترنت به عنوان بستر مناسبی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات و ترویج به شمار می‌آید.
کد خبر: ۴۱۸۳۲۸

در زمانه‌ای که اکثر امور به کمک اینترنت و کاربری‌های فناوری اطلاعات و بدون نیاز به حمل و نقل‌های درون‌شهری و برون‌شهری قابل انجام است، دور از انتظار نیست که صاحبان مشاغل و صنایع‌دست از صرف هزینه چند میلیونی برای بیلبورد‌های تبلیغاتی در اتوبان‌ها و معابر برداشته و با هزینه‌هایی بسیار کمتر به سمت تبلیغاتی اینترنتی بشتابند و صد البته با بازدهی بیشتر نیز روبه‌رو باشند.

در طول سال‌های گذشته سایت‌های زیادی در ایران با موضوع آگهی و نیازمندی‌ها شروع به فعالیت کردند که البته بسیاری از آنها با اسکریپت‌های آماده و یکسانی راه‌اندازی شده و به دلیل عدم نوآوری و ارائه سرویس‌های جدید و متنوع، پس از چند ماه به تعطیلی کشیده شدند.

اما در این میان سایت‌هایی هم بودند که به صورت جدی روی این نوع از تجارت تمرکز داشته و با برنامه‌ریزی و ارائه خدمات خوب توانسته‌اند جایگاه مناسبی نزد کاربران خود به دست آورند.

در زیر ملاک‌هایی را که می‌توان از آنها برای بررسی و مقایسه این سایت‌ها و احیانا درج آگهی در آنها استفاده کرد، ارائه می‌شود:

۱‌‌ـ‌ رنک گوگل: یکی از مهم‌ترین پارامترها برای اطمینان یافتن از پربیننده بوده بودن سایت و همچنین نمایش آگهی در موتورهای جستجویی همچون گوگل و نمایه شدن در آنها رنک (Rank) سایت است. بنابراین یکی از مهم‌ترین خصوصیات یک سایت نیازمندی موفق، بالا بودن رنک گوگل آن سایت است.

۲‌‌ـ‌ رتبه الکسا: رتبه الکسا براساس تعداد نمایش صفحات سایت توسط کاربران طبقه‌بندی می‌شود و هرچه تعداد بازدید صفحات یک سایت بالاتر باشد رتبه آن سایت در الکسا پایین‌تر خواهد بود.

۳‌‌ـ‌ تعرفه قیمت آگهی: روشن است که هر آگهی دهنده‌ای برای تبلیغات خود بودجه محدودی در نظر دارد و باید آن را به بهترین روش ممکن هزینه کند.

منبع: وب ترین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها