بروبیکر و زمانی برای شخم زدن در شبکه یک

فیلم های سینمایی «بروبیکر» و «زمانی برای شخم زدن» در روزهای 19 و 20 اسفند 89 از شبکه یک سیما پخش می شود.
کد خبر: ۳۸۹۶۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، فیلم سینمایی آمریکایی «بروبیکر» محصول سال 1980 به کارگردانی استوارت روزنبرگ و بازیگری رابرت رد فورد در ساعت 22 روز پنج شنبه 19 اسفند روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی بنام «بروبیکر» که بازرس زندان است متوجه خلافکاری، رشوه خواری و سوء مدیریت در یکی از زندانهای آمریکا می شود. او به صورت مخفی و در هیئت یک زندانی وارد زندان شده و مسئولین خاطی را شناسایی می کند. وقتی بروبیکر قصد مجازات آنان را می کند، مسئولان زندان که موقعیت خود را در مخاطره می بینند تلاش می کنند برای او پا پوش بسازند و اتهامات سیاسی واهی به او وارد نمایند.

فیلم تلویزیونی «زمانی برای شخم زدن» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما نیز در ساعت 16 روز جمعه 20 اسفند از شبکه یک سیما پخش می شود.

این فیلم در سال 89 به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده و آتیلا پسیانی، شیوا ابراهیمی، فاطمه نقوی و مریم خدارحمی نقش های اصلی را ایفا می کنند.

در خلاصه داستان «زمانی برای شخم زدن» آمده است: زن و شوهری بعد از سی سال زندگی مشترک، بر اساس توافق قبلی تعیین شده قصد جدا شدن از همدیگر را دارند. دختر آنها، ازدواج کرده و حالا تصمیم دارند بعد از سر و سامان دادن دخترشان، از هم طلاق بگیرند. دختر و شوهرش عازم شمال برای ماه عسل می شوند و مرد و زن ساعت 12 باید در محضر باشند و ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها