کلاهبرداری 380میلیون تومانی

نماینده اجنه‌ها‌ دستگیر شدند

زن و مردی که با شیوه رمالی و دعانویسی از یک خانواده، 380 میلیون تومان کلاهبرداری کردند؛ توسط ماموران پلیس آگاهی مازندران شناسائی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۸۵۰۹۷

به گزارش ایسنا، در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان ساری، مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط زن و شوهری رمال و دعانویس، ماموران وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این گزارش حاکی است، مالباخته در اظهارات خود به پلیس گفت که دونفر به نام‌های ارشاک و فاطمه مرد و زنی که خود را بعنوان نماینده یکی از علما و مرتبط با ملائکه و جن‌ها معرفی کرده بودند، پس از مدت زیادی رفت و آمد به منزل ما و جلب اعتماد خانواده‌ام با آشنائی کامل از ویژگی‌های روحی، رفتاری واعتقادی من وهمسرم و شناسائی اموال منقول و غیرمنقول به بهانه‌های مختلف از جمله حل مشکل روحی فرزندانم و دریافت خمس و زکات در سه مرحله مجموعاً 380 میلیون تومان کلاهبرداری کردند.

بر پایه این گزارش، ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انتظامی با شناسائی این افراد و مخفیگاه آنان، در یک اقدام سریع و غافلگیرانه موفق شدند، با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم را دستگیر کنند.

درادامه، متهمان در بازجوئی‌های فنی پلیس و تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کردد که صرفاً از همین خانواده کلاهبرداری کرده و مبالغ دریافتی را برای خرید آپارتمان، زمین، املاک و هزینه‌های شخصی صرف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستور مقام قضائی با قرار 400 میلیون تومان وثیقه روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها