رم – اینتر، امشب در المپیکو

هفته پنجم سری A در حالی از امشب آغاز خواهد شد که تمام نگاه‌ها به جدال حساس قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها معطوف شده است.
کد خبر: ۳۵۵۹۱۶

اینتر و رم فصل گذشته رقابت‌ تنگاتنگی داشتند که شاگردان مورینیو این دوئل حساس را به سود خود پایان دادند و در نهایت با 2 امتیاز اختلاف، جام قهرمانی را به خانه بردند. اما اینتر تابستان گذشته مربی موفق خود را از دست داد. مورینیوی جاه‌طلب که همه عناوین را برای نرآتزوری کسب کرده بود دیگر انگیزه‌ای برای کارکردن در سری A نداشت و راهی برنابئو شد تا رافائل بنیتس اسپانیایی جانشین مورینیو شود، اما این جابجایی برای موراتی و باشگاهش به قیمت از دست رفتن سوپرجام اروپا تمام شد. اینتر در دیدار سوپر جام اروپا مقابل آتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا به میدان رفت و در پایان با قبول شکست 2 بر صفر جام قهرمانی را به ریوبلانکو واگذار کرد. نرآتزوری در فصل جدید هم شروع خوبی نداشت و مقابل بولونیا با تساوی بدون گل متوقف شد، اما روند رو به رشد این تیم از هفته دوم آغاز شد. اینتر با 3 پیروزی پیاپی به صدر بازگشت تا در هفته پنجم با روحیه‌ای بالا به مصاف رم برود.

تیم پایتخت نشین رم اما نشانی از یک تیم مدعی ندارد. کسب 2 امتیاز از 4 بازی و مکان نوزدهمی جدول به هیچ وجه برازنده تیم همیشه مدعی رم نیست. شاید بدبین‌ترین هواداران رم هم پیش‌بینی نمی‌کردند تیم محبوبشان که فصل گذشته رقابت تنگاتنگی با اینتر برای قهرمانی داشت در فصل جدید چنین وضعیت اسفباری داشته باشد. نایب قهرمان فصل گذشته سری A، پس از 4 هفته از شروع این رقابت‌ها هنوز طعم پیروزی را نچشیده و با 2 تساوی و 2 شکست برای فرار از انتهای جدول تلاش می‌کند.

شاگردان رانیری از همان هفته نخست متزلزل نشان دادند و مقابل چسنای تازه وارد با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند. رانیری درپایان این دیدار انگیزه بالای بازیکنان تازه وارد را عامل اصلی ناکامی تیمش دانسته بود، اما کسب یک امتیاز از 3 بازی بعد، شکست سنگین 5 بر یک مقابل کالیاری و شکست 2 بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد اوضاع رم بسیار وخیم تر از چیزی است که رانیری برای هواداران توجیه می‌کند. رم در دیدار مقابل اینتر با مشکلا‌ت دیگری هم روبه‌رو‌ست، چراکه ژولیو سرجیو، دروازه بان رمی‌ها به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و فیلیپ مکسس هم به دلیل محرومیت از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد.

دیدار تیم‌های رم و اینتر امشب در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها