جام جم آنلاین: رسیدگی به مرگ پرنسس دایانا و همراه او «دودی فاید» امروز ، شش سال پس از مرگ آنان در پاریس آغاز شد. اما این کار بلافاصله به وسیله مایکل بورگس ، مامور تحقیق مرگ های
کد خبر: ۳۴۷۵۷
مشکوک ، به دلیل رسیدگی به پرونده محرمانه شش هزار برگی که مقامات فرانسوی تاکنون درباره این تصادف تهیه کرده اند ، متوقف خواهد شد.
محمدالفاید پدر دودی ، که مدعی است ممکن است سرویس مخفی انگلیس این زوج را کشته باشد ، هنوز امیدوار است که بورگس این تحقیقات دوگانه در انگلیس و فرانسه را به یکدیگر پیوند دهد.
یک مقام نزدیک به محمدالفاید صاحب فروشگاه معروف هارودز انگلیس گفت وی معتقد است که عقل سلیم حکم می کند که از مدارک فرانسوی ها هم استفاده شود.
دلیلی ندارد وقتی که این دو نفر در کنار یکدیگر مرده اند ، تحقیقات جداگانه ای درباره مرگ آنان انجام شود.
در تصادف 31 اوت 1997 دودی بلافاصله و دایانا اندکی بعد بر اثر خونریزی داخلی در بیمارستان مرد.
بازرس فرانسوی این پرونده معتقد است که علت مرگ آنان سرعت زیاد اتومبیل و مستی راننده شان بوده است که دچار افسردگی بود.راننده هم در آن تصادف کشته شد.
احتمال انجام تحقیقات بیشتر کم است زیرا وظیفه مامور تحقیق درباره مرگ های مشکوک ، تعیین مقتولان محل و زمان تصادف و چگونگی رخ دادن آن است. ضمن این که معلوم نیست چه مقدار از پرونده قاضی استفان فرانسوی که تاکنون هیچ قسمت از آن علنی نشده بر ملا خواهد شد.
شایعات درباره عمدی بودن مرگ دایانا و دودی سال گذشته هنگامی بار دیگر شدت یافت که «پل بورل» پیشخدمت مخصوص دایانا نامه ای را منتشر کرد که او ده ماه قبل از مرگش در آن نام شخصی را آورده بود که در نظر دارد وی را در یک تصادف اتومبیل به قتل برساند.
دولت انگلیس بار دیگر تقاضای فاید را برای رسیدگی علنی به این موضوع رد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها