سید حسن نصرالله :

باید به جنایات اسرائیل رسیدگی شود

دبیر کل حزب الله لبنان حمله به کاروان آزادی را گواه جدیدی بر تروریست بین المللی بودن اسرائیل و پایبند نبودن به ارزش انسانی ، قانون ، عرف و توافقنامه بین المللی دانست.
کد خبر: ۳۳۲۲۳۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید حسن نصرالله روز جمعه در مراسمی که به منظور اعلام همبستگی با «ناوگان آزادی» و گرامی داشت شهدا و شرکت کنندگان در آن برگزار شد، افزود: به ناوگان آزادی در آب های بین المللی و به شیوه دزدی دریایی و به طور علنی و آشکار حمله شد.

وی گفت: در اینجا این سوال متوجه دوستان آمریکا و کسانی است که روی این کشور و تغییر سیاست های آن در خاوریمانه، دل خوش کرده اند، تا بار دیگر یقین حاصل کنند که همه چیز امکان دارد در سیاست خاورمیانه ای آمریکا تغییر کند جز یک اصل و آن اسرائیل و منافع ، امنیت، حمایت آن است.

نصرالله گفت: کشورهای غربی مدعی حمایت و دفاع از حقوق بشر، آزادی و کرامت انسانی هستند در حالی که بسیاری از این کشورها در برابر این جنایت سکوت اختیار کردند، چرا که اسرائیل مرتکب این جنایت شده بود.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: اگر چیز مشابه به این حادثه از سوی مقاومت انجام شود، همه این دولت ها به دفاع از حقوق بشر می پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها