سردار مؤمنی در جمع خبرنگاران:

ترافیک در مدارس تدریس می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: این دستگاه درصدد است قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت درسی جدا یا در قالب دروسی دیگر به دانش‌آموزان تدریس کند.
کد خبر: ۳۱۶۹۹۵

به گزارش فارس ، سردار اسکندر مؤمنی ، در حاشیه نواخته شدن زنگ همیار پلیس که امروز در مدرسه راهنمایی پسرانه سید کاظم موسوی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معلمانان، بزرگ‌ترین فرهنگ سازان کشور به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش در طرح همیاران پلیس ساماندهی شدند و امروز نیز یک میلیون فرهنگی در طرح ملی فرهنگ یاران ترافیک شرکت می‌کنند تا سالی دور از خطر داشته باشیم.

سردار مؤمنی افزود: رانندگان کشور در هنگام رانندگی لحظات زندگی را مد نظر داشته باشند و از عجله کردن پرهیز کنند و تنها به فکر حفظ جان خود و سرنشینان خودروی خود و دیگران باشند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای فرهنگ‌سازی مقررات راهنمایی و رانندگی درصدد است قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت درسی جدا یا در قالب دروسی دیگر به دانش‌آموزان ، آموزش دهد. فرهنگ‌سازی مقررات راهنمایی و رانندگی اگر از دوره ابتدایی شروع شود ، ثمره و نتیجه آن در آینده مطلوب‌تر می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه 90 درصد از رانندگان، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند ، اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با 10 درصد رانندگان باقی‌مانده متخلف به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار مؤمنی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، خودروی رانندگانی که با سرعت غیر مجاز و مارپیچی برای دیگران حادثه می‌آفرینند را توقیف خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها