سایت پلیس: قاتل سریالی 15 کودک در اندونزی دستگیر شد. گزارش روزنامه استار حاکی است، بازداشت قاتل سریالی کودکان فقیر و بی‌خانمان در اندونزی باعث شده است، فعالان اجتماعی و دولت این کشور تدابیری جدی‌تر برای محافظت از جان آسیب‌پذیرترین بخش جامعه بیندیشند. فرد میانسالی که به اتهام دست داشتن در این قتل‌ها بازداشت شده، پس از تجاوز به کودکان، سرآنها را از بدن جدا می‌کرده است.
کد خبر: ۳۱۴۳۵۴

آنچه به وحشت حادثه می‌افزاید آن است که این قاتل سریالی در محله فقیرنشین به مهربانی و رسیدگی به کودکان و افراد فقیر مشهور بوده و برای کمتر کسی باور کردنی است که وی یک متجاوز جنسی و قاتل کودکان باشد. وی تاکنون به تجاوز و قتل دست‌کم 15 پسر بچه اعتراف کرده است.

32 سال جستجو برای یافتن پسر

جام‌جم: تحقیقات در خصوص زن بارداری که 32 سال قبل از سوی نیروهای امنیتی آرژانتین ربوده شده بود، به نتیجه رسید.

به گزارش «جام‌جم» و به نقل از شبکه تلویزیونی وی‌اف، پس از پیگیری‌های مردی درخصوص یافتن نشانی از همسر باردار خود که 32 سال پیش در شهر بوئنوس‌آیرس ربوده شده بود، این مرد با نام ایل‌یورو ماداریگا موفق شد فرزندش را که اکنون مرد 32 ساله‌ای است، پیدا کند.

همسر او پس از ربوده شدن در یک زندان مخفی، فرزندش را به دنیا آورده بود که پس از تولد، او را از مادرش جدا کردند، سپس مادرش را کشتند و پسر او در خانواده‌ای نظامی بزرگ شد. پس از آزمایش DNA معلوم شد پدر مرد 32 ساله ماداریگاست که در این مدت، در جستجوی همسر و فرزند خود بوده است.

تیراندازی در یک مدرسه آمریکا

ایسنا: مقامات پلیس فدرال آمریکا از وقوع تیراندازی در یک مدرسه راهنمایی نزدیکی دنور ایالت کلرادو خبر داند و اعلا‌م کردند: در این حادثه 2 نفر مجروح شدند.

مارک تک‌مایر، سخنگوی پلیس منطقه جفرسون کانتی دیروز خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت 14:15 به وقت محلی در مدرسه راهنمایی دیر کریک نزدیکی دنور ایالت کلرادو رخ داد که 2 نوجوان به دلیل اصابت گلوله مجروح شدند.

وی عنوان کرد: براساس اعلام شاهدان، تیرانداز یک مرد بود که پس از تعقیب و گریز از سوی ماموران پلیس ایالتی دستگیر شد.

همچنین 2 نوجوان مجروح به بیمارستانی نزدیک محل وقوع حادثه انتقال یافتند و وضعیت آنها وخیم گزارش شده است، به طوری که احتمال مرگ آنها وجود دارد.

براساس اعلام پلیس ایالتی، مرد مسلح که نامش فاش نشده، از سلاح خودکار که اکثرا نظامیان از آن استفاده می‌کنند، برای تیراندازی استفاده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها