همدان - خبرنگار جام‌جم: کرم‌رضا پیریایی به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.بهروز مرادی استاندار سابق همدان که به دلیل بیماری قلبی مدتی نیز در بیمارستان بستری بود از آنجایی که قادر به ادامه کار نبود بناچار استعفا داد. به پاس قدردانی از زحمات وی، یکی از خیابان‌های شهر همدان به نام وی نامگذاری شده است.
کد خبر: ۳۱۴۱۹۲

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور اردیبهشت‌ماه سال آینده در اردبیل برگزار می‌شود.

حبیب احمدی دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های شمال‌غرب کشور با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره با هدف تبادل تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه‌های چاپی و با شرکت استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار می‌شود.

همدان - خبرنگار جام‌جم: کارگاه و نمایشگاه سفال و سرامیک همدان از 11 تا 27 اسفند، با عنوان «لالجین پایتخت سفال ایران» در جزیره کیش برگزار می‌شود.رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به این‌که این نمایشگاه با هدف حمایت از صنعت توریسم هنری لالجین برگزار می‌شود تصریح کرد: در این نمایشگاه ایرج گلزاری جمیل هنرمند برجسته همدانی به اجرای زنده تولید خود با هدف آموزش این رشته می‌پردازد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: سال آینده و در آستانه ثبت جهانی بازار بزرگ تبریز در یونسکو، نخستین جشنواره رسانه و بازار تبریز دراین شهر برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره رسانه و بازار تبریز تا پایان اسفند‌ماه امسال ا‌طلاع رسانی می‌شود.

بجنورد - خبرنگارجام‌جم: نمک بسته‌بندی شده پگاه و مرند که در بازار خراسان شمالی عرضه شده غیراستاندارد است.

عادل بیک‌بابایی، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: این نمک‌ها با جعل استاندارد در بازار عرضه شده و براساس بررسی‌های به عمل آمده سلامت افراد را به خطر می‌اندازد.

ایلام - خبرنگار جام‌جم: جایگاه C.N.G (سی ان جی)‌ ایوان فعال شد. فرماندار ایوان در نشست شورای اداری بخش زرنه با بیان این مطلب اظهار کرد: ساخت این پایگاه C.N.G از چند ماه پیش در دستور کار قرار داشت؛ مسعود ملکی گفت: همچنین طرح انتقال گاز تا ورودی شهر زرنه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی بر لزوم توجه و سرمایه‌گذاری در حمل و نقل استان تاکید کرد.صادق نجفی در همایش پیشگیری از قاچاق کالا با اشاره به این‌که عمر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به میانگین کشوری بالاست، اظهار کرد: بالا بودن کرایه حمل و نقل از دیگر مشکلات موجود در این بخش است که موجب افزایش هزینه تمام شده می‌شود.

شیراز - ایسنا: علی همت ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: اجرای طرح توسعه خوشه صنعتی گلاب و عرقیات گیاهی در میمند، افزایش 60 درصدی صادرات این محصول را به دنبال خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها