فارس: یک خاخام یهودی که با برقراری تماس تلفنی و اغفال کودکان، 1200 کودک را مورد تجاوز جنسی قرار داده است، توسط پلیس رژیم صهیونیستی دستگیر و زندانی شد. به گزارش شبکه 10 رژیم صهیونیستی این خاخام 36 ساله معلم یک مدرسه بوده که با جعل عنوان مشاور از وزارت تعلیم و تربیت رژیم صهیونیستی به این اعمال اقدام کرده است.
کد خبر: ۳۰۵۵۲۲

بنا بر اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، این خاخام فقط در ماه‌های اخیر 1200 مورد مکالمه تلفنی غیرقانونی با کودکان مختلف داشته و پس از صحبت با آنها به عنوان مشاور، آنها را به منزل خود کشانده است.

براساس تحقیقات پلیس این جنایت در پی شکایت خانواده چند کودک یهودی فاش شد. بر این اساس این خاخام با عنوان جعلی مشاوره از وزارت تعلیم و تربیت با فرزندانشان تماس تلفنی برقرار کرده و سپس آنها را به منزلش ‌کشانده است.

این خاخام در اعترافات خود با رد ادعاهای پلیس گفت: من با این اعمال قصد آزار رساندن به کودکان را نداشتم، بلکه برعکس قصد داشتم تحقیقاتی را در زمینه چرایی و چگونگی تجاوز به کودکان و این‌که چگونه کودکان به این انحرافات کشیده می‌شوند، انجام دهم.

100 سال زندان برای کلاهبردار هرمی

واحد مرکزی خبر: یک آمریکایی کلاهبردار که با تشکیل شرکتی هرمی بیش از یک میلیارد دلار از مردم اخاذی کرده بود به تحمل 100 سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه،‌ این کلاهبردار بر اثر فشار طلبکاران، خود را به دادگاهی در ایالت فلوریدا معرفی کرد.

وی در دادگاه با پذیرفتن تمام اتهامات خود، اعتراف کرد که از سادگی مردم سوءاستفاده کرده و با تشکیل شرکتی هرمی و وعده سود زیاد به مردم آنها را اغفال کرده است.

به گفته وکیل این کلاهبردار، وی درصدد است مبالغی را که سرمایه‌گذاران از دست داده‌اند، به آنان بازگرداند، اما ارزش اموال این کلاهبردار فقط 100 میلیون دلار است.

برف 27 نفر را در اکراین کشت

واحد مرکزی خبر: بارش برف و کاهش شدید دما تا20 درجه سانتی گراد زیر صفر که از هفته گذشته در اکراین آغاز شده، تاکنون جان 27 نفر را گرفته و بیش از 500 نفر را روانه بیمارستان کرده است.

ارتفاع برف در برخی مناطق اوکراین تا یک متر هم گزارش شده که باعث مدفون شدن خودروها در زیر برف شده است.

همچنین حرکت وسائل نقلیه در خیابان‌ها و جاده‌های این کشور به کندی صورت می‌گیرد و پرواز هواپیماها و حرکت قطارها با تاخیر چند ساعته انجام می‌شود.

این در حالی است که بارش شدید برف به قطع برق 127 شهر و روستا در اکراین منجر شده و تاکنون تلاش ماموران شهرداری کی‌یف برای پاکسازی پایتخت این کشور از برف بی نتیجه مانده است.

سازمان هواشناسی اکراین اعلام کرده است؛ بارش‌ها در این کشور در هفته‌های آینده همچنان ادامه دارد.

حمله مسلحانه به کارخانه‌ای در آمریکا

ایسنا: در یک حمله مسلحانه و وحشیانه به یک کارخانه در آمریکا یک نفر کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش شینهوا، در این حادثه مردی با اسلحه به این کارخانه در سنت لوئیس هجوم آورد و روی افرادی که در آنجا بودند، آتش گشود.

به گفته مقامات، این تیراندازی به مرگ یک نفر و مجروح شدن 4 نفر دیگر منجر شد.

گزارش‌ها حاکی است؛ این حادثه ساعت 30/6 به وقت محلی در کارخانه ای. بی. بی پاور در جنوب این شهر رخ داده است و عده‌ای از کارگران به سمت پشت‌بام ساختمان کارخانه گریختند.

به گفته یکی از مشاوران کارخانه، ضارب، یکی از کارگران ناراضی بوده که اخیرا شغل خود را از دست داده است.

سخنگوی دفتر آتش‌نشانی این شهر نیز ادعا کرده که مرد مسلح را شناسایی کرده و این مرد 23 سال کارگر همین کارخانه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها