سایه خبر

انهدام یک باند تروریستی در کرج

دستگیری یک گروه تروریستی در کرج از توطئه‌ای پیچیده برای ایجاد اغتشاش در ایران پرده برداشت. به گزارش فارس، یک منبع آگاه امنیتی از کشف مخفیگاه و دستگیری 7 نفر از اعضای یک گروه تروریستی و کشف 30 قبضه سلاح کمری، 50 قبضه نارنجک و 5 قبضه سلاح تک‌تیرانداز خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۹۸۵

این گروه از سوی عوامل ایالات متحده تجهیز و آموزش داده شده بودند.2 نفر از اعضای این گروه پیش از دستگیری از محل گریختند که تلاش ماموران برای دستگیری آنان ادامه دارد. مقام‌های رسمی کشور تاکنون این گزارش خبرگزاری فارس را تایید نکرده اند.

گلایه وزیر اطلاعات از قوه قضاییه

وزیر اطلاعات در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس از عدم همکاری بخش‌هایی از قوه قضاییه در دستگیری و محاکمه آشوبگران و جنایتکاران حوادث پس از انتخابات گلایه کرد.

به گزارش سایت الف، حیدر مصلحی در این جلسه با اشاره به لزوم بازگرداندن م.ه به کشور برای پیگیری سرنخ‌های آشوب‌های پس از انتخابات گفت: قوه قضاییه با توجه به مدارک و مستندات کاملی که در اختیار دارد باید وی را احضار کند که متاسفانه با اهمال‌کاری هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.وی با اشاره به نقش این فرد در حوادث پس از انتخابات و این که دستگیری و دریافت اطلاعات از او کمک شایانی به دستگاه امنیتی کشور خواهد کرد، افزود: این آقا هنوز پس از 3 ماه به کشور بازنگشته است.

دام جدید امارات برای ایرانی‌ها

ماموران اماراتی در جدیدترین اقدام خود برای همکارگیری خبری - جاسوسی از ایرانیان، روش غیراخلاقی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

یک مقام آگاه به جوان‌آنلاین گفت: آن دسته از ایرانیانی که به کشور امارات عربی متحده مسافرت می‌کنند، در بدو ورود از سوی برخی افراد به مسابقه‌ای دعوت می‌شوند. سپس در همان برنامه به شکل صوری، آنها را برنده اعلام می‌کنند که هنگام دریافت جوایز در یک اقدام از پیش طراحی شده، آنها را در موقعیتی قرار می‌دهند که به بهانه عکس یادگاری در کنار برخی زنان با پوشش زننده قرار گیرند. این افراد که هنوز ماهیت آنها روشن نشده و معلوم نیست که با هدایت کدام سرویس‌های خبری یا جاسوسی دست به چنین اقدامی می‌زنند، در ادامه شهروندان ایرانی را تهدید می‌کنند که اگر با آنها همکاری خبری نکنند، تصاویر آنها را با این زنان منتشر خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها