این سایت توانسته بخوبی موضوعات مختلف سلامت و اطلاعاتی را که دانستن آنها برای بیشتر افراد لازم است، در خود جای دهد. با ورود به این سایت، در صفحه اصلی می‌توانید به فهرستی از عناوین خبری سلامت دسترسی داشته باشید. بیماری‌های شایع در 3 گروه زنان، مردان و کودکان دسته‌بندی شده و می‌توانید راحت‌تر از همیشه موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید. از طریق این سایت می‌توانید برای خود یک پرونده پزشکی تشکیل دهید و با این کار هر جایی که هستید به سوابق پزشکی خود دسترسی خواهید داشت.
کد خبر: ۲۹۷۰۳۹

در بخش دیگری از این سایت کهHealth Hubs نام دارد، می‌توانید درباره تناسب اندام، سلامت مردان و زنان، تغذیه، سلامت سالمندان، کمک‌های اولیه، سلامت روان و... مطالب جالبی ببینید.

در قسمت DiseasesConditions ، می‌توانید فهرست الفبایی بیماری‌های مختلفی را مشاهده کنید و بیماری‌های مورد نظر خود را از بین آنها پیدا کنید.

یکی از قسمت‌های جالب این سایت که کمتر در سایت‌های سلامت دیده می‌شود،Drug Guide است. در این بخش داروهای مختلف به ترتیب حروف الفبا تقسیم‌بندی شده‌اند و اگر بخواهید به اطلاعات لازم در مورد داروی خاصی دسترسی پیدا کنید، کافی است روی نام دارو کلیک کنید.

در قسمت Manage my health می‌توانید به ابزارهای تناسب وزن، نمودارهای مختلف در زمینه رشد کودک و ارزیابی خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون دیابت و چاقی دسترسی پیدا کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها