بازتاب

سلام به تمامی دوستان و خوانندگان محترم قاب‌کوچک، بویژه شما همراهان همیشگی بازتاب. امیدواریم روزهای رنگارنگ پاییز، روزهایی زیبا و خاطره‌انگیز برای شما باشد. بازتاب این هفته را با مطلب آقای شاهین محسن‌زاده با عنوان «رادیو جوان و جوان رادیویی» آغاز می‌کنیم: «از زمانی‌که رادیو جوان شروع به کار کرده تا حالا مشتری‌هایش هر لحظه رو به افزایش است، مشتری‌هایی که دل به برنامه‌های گوناگون این رادیو داده‌اند و حرف‌های دلشان و دغدغه‌های فکری و ذهنی‌شان را از آن می‌شنوند.
کد خبر: ۲۹۴۳۴۱

 رادیو جوان به واقع جوان است، چون مانند هر جوانی، پر نشاط، پرشور و سرشار از انرژی است. این رادیو جوانان را خوب می‌شناسد و جوانان نیز این رادیو را با تمام وجود دوست دارند.« »دلنوازان پر از درد»!! عنوان مطلبی از آقای محمدمهدی واحدیان از تویسرکان است که بخش‌هایی از آن را برایتان انتخاب کرده‌ایم: «خانواه‌های مختلف، حاکمان واقعی داستان‌های گوناگون دلنوازان هستند، حاکمانی که هرچه می‌خواهند سمت و سوی مسیر قصه‌ها را هدایت می‌کنند صرف‌نظر از آن‌که مخاطب چه توقعی دارد و چه نیازی! مشکلات مطرح شده در دلنوازان، براساس مسیر قصه تعیین می‌شود و هیچ‌گاه بنا نیست معضلات اجتماعی مطرح شود.»

آقای مقداد حسنی از بوشهر با ارسال مطلبی از سریال تلویزیونی «شمس‌العماره» قدردانی کرده و نوشته‌اند: «گرچه سریال شمس‌العماره، حال و هوای تهرانی دارد، اما فضای قصه‌ها و داستان‌های آن بخصوص موضوعات قابل بحث این کشش را ایجاد کرده تا مخاطب به دقت این برنامه را پیگیری کند.»

خانم ضحی لاهوتیان از بندرانزلی در نامه‌ای از شبکه دوم سیما به خاطر مجموعه برنامه به سوی ظهور تشکر کرده و نوشته‌اند: «مدتی برنامه دیدنی به سوی ظهور پخش نمی‌شد. با فضل الهی و لطف آقا امام زمان«عج»، دوباره این برنامه پر محتوا پخش می‌شود. گرچه این برنامه و نظایر چنین برنامه‌هایی هیچ‌گاه قادر به بیان حق مطلب نیست، اما می‌تواند گوشه‌ای از واقعیت‌های انتظار را به تصویر کشد.» آقای محمد علوی از طریق پست الکترونیکی قاب کوچک، از یکی از شبکه‌های سیما درخواست کرده‌اند تا آثاری که جایزه اسکار را دریافت کرده معرفی کند و در برنامه ویژه‌ای تحلیل و نقد کند. «تبلیغات به جای برنامه»! عنوان نامه آقای فرید کازرونی است که با هم بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم: «آنقدر شبکه‌های مختلف سیما تبلیغ تلویزیونی پخش می‌کنند که باید برنامه‌ها را بین تبلیغات دید! گرچه کسی با تبلیغات برای جذب مشتری مخالف نیست اما هر چه زمانی و حدی دارد. آیا این همه کالای لوکس و مدرن از طریق تبلیغ صداوسیما پخش می‌شود، فضای برنامه‌سازی فرهنگی و به عبارت بهتر ذائقه بیننده را تغییر نخواهدداد؟ آیا کسی در مورد تبلیغات در حوزه رسانه ملی تحقیق کرده که با چه میزان منجر به مصرف‌گرایی در زندگی شده است؟»

آقای علی مرندی نیز از شبکه‌های تلویزیون به خاطر پخش مکرر زیرنویس بشدت انتقادی کرده‌اند.

خانم الهام ارسفانی از تبریز از قاب کوچک درخواست کرده‌اند تا گفتگویی ویژه با خانم فریبا کوثری انجام شود. همچنین خانم فرشته طهماسبی و آقای سید امیرحسن موحدی در نامه‌های جداگانه درخواست کرده‌آند تا گفتگوی اختصاصی با خانم هانیه توسلی انجام دهیم.

آقای حسین پورعصمت از کرج از سریال طنز مسافران و بویژه رامبد جوان به خاطر بازیگری و کارگردانی آن تقدیر و تشکر کرده‌اند.

دوستان و خوانندگان قاب کوچک! بازتاب، ستونی متعلق به همه شما خوبان است. می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره برنامه‌های رادیو و تلویزیون یا فیلم‌های سینمایی در حال اکران ویژهنامه قاب کوچک به صندوق پستی 4633- 19395 و پست الکترونیک: ghabekoochak@jamejamonline.ir ارسال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها