گروه ورزش: هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با شکست سنگین شاگردان فیروز کریمی و پیروزی پرگل شاگردان اکبر میثاقیان همراه بود. در حساس‌ترین دیدار این هفته و در گروه اول شهرداری تبریز صدرنشین گروه در روزی که دیدار جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، صنعت نفت آبادان با مس رفسنجان به دلیل تعلیق باشگاه مس لغو شده بود در بوشهر جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با 5 گل ایرانجوان این شهر را در هم کوبید تا با 16 امتیاز به پیشتازی خود در این گروه ادامه دهد، در دیگر دیدار حساس این گروه شهرداری بندرعباس در خانه 2 بر یک مغلوب کاوه تهران شد تا روند نزولی خود را در 2 هفته اخیر ادامه دهد.
کد خبر: ۲۹۴۲۰۹

نتایج دیگر دیدارهای این گروه به این شرح است: تربیت یزد صفر ‌ اتکا گرگان2، شاهین اهواز صفر ‌ پیام مخابرات شیراز صفر، داماش لرستان صفر ‌ سپاهان نوین اصفهان 2 و شموشک نوشهر یک ‌ پیام مشهد یک.

اما مهم‌ترین اتفاق هفته ششم در گروه دوم رخ داد؛ جایی که داماش گیلان، تیم فیروز کریمی در قائمشهر برای نخستین‌بار در این فصل شکست خورد. داماش در این دیدار 4 بر یک قافیه را به نساجی قائمشهر باخت تا با توجه به برتری 2 بر یک برق شیراز مقابل گل‌گهر سیرجان، این دو تیم در صدر جدول در عدد 13 برابر شده و داماش با تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی بماند. نتایج سایر دیدارهای این گروه: فولاد اهواز 2 ‌ آلومینیوم هرمزگان 3، شیرین فراز کرمانشاه صفر مهرکام پارس تهران صفر، نفت تهران 2،‌ مس سرچشمه 2، شن‌سای اراک یک -کوثر لرستان یک، گسترش فولاد تبریز صفر- پتروشیمی تبریز 2.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها