گروه حوادث: مدیرکل زندان‌های استان تهران از تایید حکم اعدام یکی از زندانبان‌های زندان کرج که به حمل موادمخدر به داخل زندان اقدام کرده بود، خبر داد. به گزارش فارس‌، سهراب سلیمانی، مدیرکل زندان‌های استان تهران دراین‌باره اظهار کرد: این شخص یکی از زندانبان‌های قراردادی زندان رجایی‌شهر کرج است.
کد خبر: ۲۹۲۸۲۹

وی افزود: عوامل حفاظت زندان رجایی‌شهر به رفتارهای این کارمند مشکوک می‌شوند و احتمال حمل موادمخدر می‌دهند و به او درباره رفتارش تذکر می‌دهند.‌

وی افزود: این شخص ‌مقدار 395 گرم تریاک و 485 گرم کراک را در 2 جلد کتاب قطور جاسازی ‌کرده بود که هنگام ورود به زندان از سوی عوامل حفاظت زندان‌ کشف ‌شد.‌

مدیرکل زندان‌های استان تهران درباره این که زندانی که قرار بوده موادمخدر به او سپرده شود، به بی‌اطلاعی این کارمند از جاسازی موادمخدر اعتراف کرده است، گفت: امکان ندارد این فرد از این کار اطلاع نداشته باشد؛ چراکه وزن کتاب حدودیک کیلوگرم بیش از حد معمولی بوده و هم در جلد و هم در محتویات این دو کتاب دست برده شده است.

سلیمانی با بیان این که این کارمند سابقه حمل مواد‌مخدر به داخل زندان را نداشته است، ادامه داد: اما قبلا 2 بار درباره ارتباط غیرمعمول و خارج از عرف ‌با زندانیان به او تذکر داده شده بود.

بنابراین گزارش، حکم اعدام این کارمند تایید شده و به اجرای احکام دادگستری کرج ارسال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها