سارقان دستگیر شدند

سرقت 100 تخته فرش ابریشمی

با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ 3 سارقی که بیش از 100 تخته فرش ابریشم را به ارزش 2 میلیارد تومان به سرقت برده بودند ، دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۹۶۶۰

به گزارش فارس، از ابتدای مهر سال گذشته مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یکسری سرقت به صورت پراکنده از چند فرش فروشی با خبر شدند.

مأموران پلیس بررسی‌های خود را آغاز کردند و مشخص شد سرقت این فرش فروشی‌ها در منطقه تجریش ، پاسداران و وزرا بوده است و سارقان از یک خودروی ماکسیما استفاده کرده‌اند.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مشخص شد سارقان 2 فقره سرقت ناموفق نیز داشته‌اند اما نکته حائز اهمیت این است که این افراد در کمترین زمان ممکن و با شکستن شیشه سکوریت مغازه‌ها تعداد بسیار زیادی تخته فرش ابریشم را به سرقت برده‌اند.

مأموران پلیس مشخصات فرش‌های شناسنامه‌دار به سرقت رفته در جریان این سرقت‌ها را به تمام پایگاه‌های پلیس آگاهی سراسر کشور اعلام کردند.

نهایتاً اواخر سال 87 مأموران پلیس در یکی از شهرهای مرکزی کشور با خبر شدند یک تخته فرش از فرش‌های سرقتی در این شهرستان خرید و فروش شده است.

مأموران پلیس خود را به این منطقه رساندند و دریافتند این تخته فرش به ازای خرید و فروش یک خودرو به یک خریدار خودرو در یکی از استان‌های غربی کشور جا به جا شده است.

این فرد در استان کرمانشاه شناسایی و مشخص شد این فرد به نام فرشاد 40 ساله یکی از همان سارقان باند سرقت در تهران است که به غرب کشور رفته است.

فرشاد توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها مدعی شد به همراه 2 خواهرزاده خود دست به تشکیل یک باند سرقت زده جمعاً بیش از 23 فقره سرقت از فرش فروشی‌ها و منازل را مرتکب شده‌اند.

با راهنمایی فرشاد 2 همدست وی و 6 خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و مشخص شد این افراد در این سرقتها بیش از 100 تخته فرش به سرقت برده‌اند که ارزش آنها حداقل 2 میلیارد تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها