بزرگراه گمشده

مرد عنکبوتی برمی‌گردد

پیش‌تولید چهارمین قسمت مجموعه فیلم «اسپایدرمن( »مرد عنکبوتی)‌ شروع شد. سام ریمی کارگردان این مجموعه فیلم موفق، اعلام کرد قسمت جدید ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی، حال و هوای تازه‌ای خواهد داشت و تماشاگران سینما با «اسپایدرمن 4» فضای جدیدی را تجربه خواهند کرد. تا به حال حضور توبی مگوایر و کریستین دانست در فیلم قطعی شده است. مگوایر برای چهارمین‌بار لباس مرد عنکبوتی را به تن می‌کند و با یک سری ماجراجویی جدید روبه‌رو می‌شود. در چهارمین قسمت فیلم هم سومین قسمت آن، این کاراکتر با 2 شخصیت شرور مبارزه و مقابله خواهد کرد. موفقیت هیت لجر در ایفای نقش منفی فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «شوالیه تاریکی( »پنجمین قسمت مجموعه فیلم «بتمن)»‌ باعث شده تا سازندگان «اسپایدرمن 4» هم به فکر استفاده از 2 بازیگر مطرح و مشهور سینما، برای ایفای نقش کاراکترهای نفی فیلم بیفتند.
کد خبر: ۲۶۷۷۴۵

البته هنوز هیچ بازیگری برای بازی در این نقش‌ها انتخاب نشده است، ولی نام بروس ویلیس قهرمان اکشن مطرح دهه 80 (و بازیگر مجموعه فیلم «جان‌سخت)»‌ برای یکی از این نقش‌ها شنیده می‌شود.

کلید فیلمبرداری جدیدترین قسمت «اسپایدرمن» اوایل سال 2010 زده می‌شود تا برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات تابستانی سال بعد از آن، آماده شود. ریمی گفته خط اصلی قصه فیلم را تا زمان نمایش عمومی لو نخواهد داد. او فیلم را در شرایطی جلوی دوربین می‌برد که پس از اکران عمومی موفق قسمت سوم فیلم، اعلام کرده بود که قسمت چهارمی در کار نخواهد بود و دوستداران مرد عنکبوتی باید به همین تریلوژی 3 قسمتی رضایت بدهند.

اما درخواست‌های مکرر تماشاگران و دوستداران فیلم و اصرار تهیه‌کنندگان آن، ریمی را وادار کرد که در تصمیم‌گیری خود تجدیدنظر کند. سازندگان فیلم گفته بودند «اسپایدرمن 4» را بدون سام ریمی در مقام کارگردان تولید نخواهند کرد و توبی مگوایر هم رسما اعلام کرده بود، به شرطی قرارداد بازی در قسمت‌های جدید فیلم را امضا می‌کند که ریمی کارگردان آنها باشد. به گفته منابع نزدیک به سازندگان فیلم، 3 قسمت جدید از مجموعه فیلم «اسپایدرمن» ساخته می‌شود که دومین بخش تریلوژی آن خواهد بود. 3 قسمت قبلی فیلم در سطح جهانی حدود 2 میلیارد دلار فروش کردند و لقب یکی از موفق‌ترین محصولات سینمایی را به خود اختصاص داده‌اند.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها