با اعلام نام سام ریمی به عنوان کارگردان نسخه دوباره سازی شده و انگلیسی زبان «یک پیغام بر»، منتقدان سینمایی از این انتخاب انتقاد کرده و خواستار تغییر کارگردان این درام ضدتبعیض نژادی شدند. آن ها عقیده دارند ریمی گزینه مناسیبی برای این کار نیست.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۲
مخالفت منتقدانه با سام ریمی

به گزارش جام جم آنلاین، منتقدان سینمایی می گویند ریمی متخصص ساخت فیلم های اکشن و حادثه ای است و نمی تواند یک درام اجتماعی و سیاسی را به شکل خوبی کارگردانی کند. اشاره آن ها به ساخت فیلم هایی مثل سه گانه «مرد عنکبوتی» توسط اوست.

«یک پیغام بر» محصول سال 2010 سینمای فرانسه است، که توسط ژاک آدیار کارگردانی شد. این فیلم در کنار قروش بسیار بالا در سینماهای فرانسه و قاره اروپا، با تحسین فراوان منتقدان روبرو شد. داستان فیلم در باره وضعیت مهاجران مسلمان و عرب به فرانسه، برای یک آینده بهتر است. طاهر رجیم بازیگر مشهور عرب در این فیلم در نقش یک نوجوان فرانسوی عرب تبار بازی کرد که به شش سال زندان محکوم و در آن جا با مشکلات و مسائلی روبرو می شود.

در حالی که دنیس لهان در حال آماده کردن فیلم نامه نسخه انگلیسی زبان «یک پیغام بر» است، شرکت سونی تهیه کننده آن هنوز واکنشی به انتقاد منتقدان به کارگردانی سام ریمی نشان نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها