سره نا ویلیامز، تنیسور آمریکایی و ونوس ویلیامز خواهر بزرگترش روز پنجشنبه 2 ژوییه در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی بانوان ویمبلدون لندن رقیبان خود را شکست دادند تا در مرحله فینال این گرنداسلم دوئلی تماشایی به سبک ویلیامز ها را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۲۶۳۷۴۱

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سره نا ویلیامز، تنیسور آمریکایی در مرحله نیمه نهایی تنیس افرادی بانوان ویمبلدون در دیداری سخت و دشوار در 3 ست و با نتایج 7-6 ، 5-7 و 6-8 در برابر النا دمنتیئووا، تنیسور روس پیروز شد و به مرحله فینال راه یافت.

دیدار سره نا و النا  2 ساعت و 49 دقیقه به طول انجامید که در 40 سال اخیر طولانی ترین دیدار مرحله نیمه نهایی در بخش انفرادی تنیس بانوان ویمبلدون محسوب می شود.

ونوس ویلیامز ، تنیسور آمریکایی در این مرحله  مانند خواهر کوچکترش با دشواری روبرو نشد و دینارا سافینا ، تنیسور روس و سید یک بانوان جهان را به آسانی در دیداری که فقط 51 دقیقه به طول انجامید در 2 ست پیاپی  و با نتایج 1 – 6 و 0 – 6 درهم شکست  تا در مرحله فینال با خواهرش روبرو شود.

این چهارمین فینال ویمبلدون است که خواهران ویلیامز با هم روبرو می شوند. در سال های  2002 و 2003 سره نا توانست با شکست دادن ونوس فاتح این گرند اسلم شود. در سال گذشته نوبت ونوس بود که با مغلوب کردن سره نا جام قهرمانی ویمبلدون را بالای سر برد.

ونوس ویلیامز تاکنون 5 بار فاتح ویمبلدون شده است.

ترجمه : جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها